Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Medicham's Slotbreker

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Medicham's Slotbreker Empty
BerichtOnderwerp: Medicham's Slotbreker   Medicham's Slotbreker Emptywo okt 21, 2009 6:09 pm

''Medicham, Medicham!'' De stem van Wish klonk, en deze verscheen al snel. ''Wish!'' Klonk Medicham's vrolijke stem. ''Kom je hier om een van je schatten, kisten, of iets anders open te laten breken? Zoals je weet: Voor maar 500 Poké!'' Grijnsde Medicham. ''Nee, Vandaag niet Medicham,'' Medicham leek teleurgesteld, maar, Wish ging verder, ''Ik en Ayrin openden vandaag een Guild. Misschien komen de leden eens hierheen. Ik wilde dat alleen even melden,'' zei Wish kalm. Medicham knikte. ''Geweldig!'' Riep ze uit. Wish grinnikte, en draaide zich om. ''Dag Medicham!'' Riep ze, waarna ze weg vloog. Zoals altijd hoorde je nog: ''Tee-Hee!'' Voor ze uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Medicham's Slotbreker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Medicham's Slotbreker   Medicham's Slotbreker Emptyvr okt 23, 2009 6:17 pm

Op 4 poten kwam Achi aangerend, op zijn rug had hij een kist vastgebonden. De Kist had hij gekregen toen hij naar de Star Cave was gegaan. Bij de Star Cave had hij een wens kunnen doen en omdat hij niks te wensen had wensde hij maar een Treasure. 'Ehh.. Medicham?' Zei hij rustig. Hij stond voor de balie van de grote Medicham. 'Ik heb gehoord dat ik hier mijn Treasure Kist kan openen is dat waar?' De Medicham knikte rustig. Achi haalde zijn Treasure kist tevoorschijn en zette hem voor Medicham. 'Dat is wel een kleintje.' Zei de Medicham rustig. De Medicham opende de kist rustig, wat zou er in zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Medicham's Slotbreker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: