Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nadenken?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 3:34 pm

Een kleine Cyndaquil genaamd Achi liep rustig naar de Star Cave. De Star cave was altijd zijn nadenk plekje geweest. Hij had gehoord dat Wish, de Jirachi die hij eerder op de dag had ontmoet de beschermer van het gebied was. Raar genoeg had hij de beschermer van het gebied nooit gezien. Misschien omdat hij nooit in nood was? Hij liep rustig naar de opening van de grot en ging net zoals gewoonlijk op een steen zitten die leek op een ster. 'Hé, wat moet je in mijn terretorium?' Achi draaide zich rustig om naar een Lunatone die achter hem stond. 'Ehh, ik zat hier gewoon zoals gewoonlijk op deze steen.' De Lunatone keek even boos naar Achi. 'Rot op!' Zei de Lunatone boos. 'Maar...' Achi was niet eens klaar met zijn zin en er schoot aan een Ice Beam naar hem toe. Achi sprong net op tijd van de stervormige steen en keek een beetje bang naar de Lunatone. 'Heb je me niet gehoord?' De LUnatone laadde weer een IJsstraal en schoot hem deze keer op de poot van Achi. Achi werd geraakt en zijn poot bevroor aan de grond. 'Je zult spijt krijgen dat je in mijn terretorium bent binnengedrongen.' Zei de Lunatone. Terwijl achi zijn voet probeerde los te maken met sintel laade de Lunatone een sterke Charge Beam op. Ook al was vuur in het voordeel bij ijs, de Ijsblok bij zijn voet wou gewoon niet smelten. 'Dag Cyndaquilletje!' Riep de Lunatone voordat hij de Charge Beam wou afvuren. 'Nog laatste woorden?' Achi bleef keek even bang naar de Lunatone. 'Help!' Riep hij zo hard mogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 3:39 pm

Een krachtige waterpulse knalde volop tegen de Lunatone aan. ''Helaas is dit gebied niet jóuw territorium, Lunatone.. Het is het mijne.'' Klonk een stem. Het was niet zichtbaar wie het was, aangezien het vanuit de donkere ingang van de grot kwam. Nog een waterpulse knalde tegen de Lunatone. ''S-Sorry!'' Riep deze, waarna hij vluchtte. ''Waag het niet terug te komen.'' Bromde de stem, waarna ze zichtbaar werd. ''Tee-Hee!'' Riep ze toen, ''Ik ben Wish. I'll make your wishes come true!'' Ze had niet in de gaten dat ze de Cyndaquil al eerder had gezien, en kwam tevoorschijn. ''Wat doe jij hier?'' Haar ogen stonden nieuwsgierig, toen ze ineens de Cyndaquil herkende. ''Oh, hallo,'' zei ze droog. ''Waarom ben jij hier?'' Zoals gewoonlijk pakte ze de handjes van de Cyndaquil beet, en danste een rondje. ''Ben je hier gekomen om een wens te laten vervullen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 3:46 pm

CYndaquil keek opgelucht naar de Jirachi. 'Oh, hallo wish.' Zei hij, hij werd weer eens heen en weer geslingerd. Eigenlijk was hij hier om na te denken over een Leuke Teamnaam. 'Ja!' Zei hij maar toen de Jirachi vroeg of hij er was om een wens te doen. 'Wil je please een wens vervullen?' Zei hij rustig, Zijn ogen waren haast voor de eerste keer zichtbaar en ze keken heel schattig naar Wish. 'Ik wil graag een leuke naam voor mijn Team hebben?!' Zei hij en zijn oogjes bleven schattig kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 3:51 pm

Wish draaide een rondje, en hield haar hand in de lucht. Ineens fronste ze, en ze daalde, waardoor ze op de grond landde, en gewoon op haar voetjes ging staan. ''Helaas kan ik dit niet..'' Zei ze moeilijk. ''Een naam wensen is nogal ingewikkeld. Dan moet ik met je hersenen knoeien, eigenlijk. Want het enige wat ik dán zou kunnen doen, is jou inspiratie geven. Maar, één fout, en er kan teveel mis gaan. Dus helaas, die wens kan niet vervuld worden. Heb je nog een andere wens..?'' Vroeg ze toen, en ze zuchtte. Het was jammer, maar, de enige waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 4:06 pm

Achi zijn lieve oogjes verdwenen gelijk. 'Oh...' Zijn stemmetje klonk heel zielig. Hij keek even naar Wish en toen weer naar de grond. 'Een andere wens?' Eigenlijk had hij niet veel te wensen. 'Doe maar een Treasure, ofzo.' Zei hij bedroefd terwijl hij weer op de Stervormige steen ging zitten. 'Wat was jou inspiratie om een Guild te openen?' Zei hij rustig terwijl hij naar Wish keek. Hij had niet veel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 4:10 pm

''Een Treasure? Mij best!'' Wish vloog de lucht in, en deed haar armpjes wijd. ''Als dat is wat je wenst..'' Zei ze rustig. Een witte flits kwam, en plots stond er een kistje voor de neus van de Cyndaquil. ''Ik hoop dat je de inhoud leuk zal vinden. En.. Misschien moet je eens bij Medicham langs om hem te laten openen.'' Wish daalde weer, en keek Achi aan. Glinstertjes ontstonden in haar ogen. ''Treasures.. Exploren.. Gewoon alles. Het is geweldig. Ik wil anderen helpen om echte explorers te worden.. Vandaar.'' Zei ze kalm, ''Bovendien.. Het is erg gezellig,'' zei ze toen droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 4:20 pm

Rustig keek achi naar de Treasure, Misschien zat er wel een blaadje in! En misschien stond op die blaadje wel een leuke naam voor zijn team! Achi keek even blij naar de Treasure die ongeveer even groot was als hijzelf. 'Dankje Wish..' Hij glimlachte en luisterde aandachtig naar haar verhaal. 'Ja, het is wel gezellig.' Hij kreeg een flashback in zijn hoofd dat hij heen en weer werd geslingerd. Alleen aan het denken van het slingeren maakte hem weer duizelig. 'Er is niet veel te doen in de Star Cave.' Zei hij droog terwijl hij opstond. Hij probeerde de Treasure rustig te verplaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 4:35 pm

''You're welcome!'' Riep ze vrolijk. Toen hij ineens zei dat er niet veel te doen was in de star cave, en de Treasure begon te duwen, snoof ze. Eerst liet ze de Treasure verkleinen, nu zou hij hem kunnen dragen. ''Kom mee!'' Riep ze toen. Ze pakte zijn handje beet, en teleporteerde.
Ze kwamen aan bij een grote, open plek. Overal waren sterren, en er was íets.. Iets waardoor je je fijn voelde. Wish grijnsde. ''Dit is de bottom van de Star Cave,'' zei ze, en ze keek Achi aan, en grinnikte. ''Ooit hier geweest?''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptydo okt 22, 2009 4:48 pm

Cyndaquil de ogen werd weer groot. Achi keek rustig naar alle mooie sterretjes en toen naar de kleine Treasure kist. Er kon een blaadje inzitten omdat het zo klein was. 'Nee..' Zei hij rustig. 'Ik ben nooit op de Bottom van de Star Cave geweest.' Hij was zelfs nooit hoger dan de 4de verdieping gegaan omdat hij daar te zwak voor was. 'Woon jij hier?' Zei hij rustig. 'Het is echt heel mooi.' Zei hij terwijl hij naar de sterren bleef kijken. 'Ik moest niet zeggen dat Star Cave saai was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyvr okt 23, 2009 1:58 pm

''Ik woonde hier. Nu ben ik vaker in de Guild. Toch bijna niemand kan het tot de bottom halen, en áls er iemand komt, weet ik dat gewoon om de een of andere reden. Bovendien kan ik me razendsnel hierheen teleporteren, dus, het is altijd veilig,'' zei ze kalm tegen de Cyndaquil. Er vormde een grijnsje op haar gezicht terwijl ze hem aankeek. ''De Star Cave lijkt saai. Er zijn 20 verdiepingen, maar.. Op het einde ben ik.'' Ze keek Achi vreemd aan. ''Het is de bedoeling dat ik eigenlijk pas een wens vervul als je op de Bottom bent gekomen, maarja!'' Riep ze dom. ''Tee-Hee!'' Volgde, zoals gewoonlijk, terwijl ze alweer een rondje danste.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyvr okt 23, 2009 2:53 pm

Achi glimlachte even naar de Jirachi, teleporteren was handig, jammer dat hijzelf het niet kon. Dan zou hij gelijk naar de bovenste etage teleporteren of als hij in nood was zou hij zich weg kunnen teleporteren. 'Ben je zelf al eens in een Explore Team geweest?' Zei hij droog terwijl hij de Treasure oppakte en erop ging zitten. Achi keek dom om zich heen naar alle mooie sterren. Zou hij op de sterren kunnen lopen of zouden ze dan inzakken naar de onderste verdieping??
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyvr okt 23, 2009 3:18 pm

''Tee-Hee! Herinneringen, zoete herinneringen!'' Riep Wish vrolijk, waarna ze weer een rondje danste, deze keer alleen. ''Tuurlijk zat ik in een exploration team. We verkenden veel gebieden. Maar, Parola niet. Andere gebieden.. Vele schatten, heel veel schatten! «3'' Riep ze vrolijk, en ze lachte dom. Wish bewoog wat met haar handje, en een vreemde gloed kwam om Achi heen. ''Tee-Hee!'' Riep ze, en ze liet hem vliegen. Ze grinnikte, en begon zelf ook rondjes te vliegen.

[De Bottom = De Bodem, dus de onderste verdieping. xD]


Laatst aangepast door Wish op vr okt 23, 2009 8:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyvr okt 23, 2009 3:50 pm

[Ja, I Know maar bij games lopen die trapjes altijd naar boven.]

Achi keek even droog naar Wish, Dus er waren meer gebieden buiten Parola, daar had hij nog nooit over gehoord. Hij keek even dom vooruit naar de steentjes. Het zou leuk zijn om meerdere gebieden te verkennen maar tot nu hadden ze nog geen missie gedaan en dus ook nog geen schat gevonden. Opeens begon hij te vliegen achi probeerde naar de grond te vliegen maar het lukte niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyvr okt 23, 2009 8:00 pm

''De grootste schat moet ik je nog laten zien!'' Wish pakte zijn handje beet, en sleurde hem mee. Ze hield haar hand tegen de muur aan, en liep er toen zo door heen. Het was een geheime doorgang. Ze sleurde hem verder mee, en verder.. Over een groot, donker pad heen. Het was begeven van prachtige sterren die voor wat licht zorgden, maar.. Het was alsnog redelijk donker. Aan het einde van het pad glinsterde iets.. Iets blauw/groenigs. Ze Sleurde hem verder mee naar die plek toe, en bleef op de rand van het pad staan. Daar, daar zweefde een Time Gear! Wish grijnsde. Haar ogen glinsterden. Een prachtig licht kwam van de Time Gear af. ''Dit is de grootste schat van de Star Cave. Wat denk je?'' Grijnsde ze. ''Het is een Time Gear. Eén van de vijf uit Parola..'' Zei ze kalm, en ze grinnikte. ''Ik bewaak deze.''

[Nee. Als je naar beneden gaat niet. x']]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 12:30 pm

Achi werd meegesleurd en zijn Treasur bleef beneden zitten. Hij verzette zich maar niet voordat hij op de grond viel. 'Wow..' Zei hij droog terwijl hij langs de sterren vloog. Al snel waren de sterren niet meer het mooiste. Voor hun bevond zich een van de 5 Time Gear's ! Achi de ogen begonnen weer eens te glinsteren en hij keek naar de prachtige licht die de Time Gear afgaf. 'Weten veel pokemon van deze Time Gear hier?' Vroeg hij rustig, hij bleef de Time Gear bekijken. '1 van de 5 van Parola? Maar er zijn toch meerdere gebieden die Time Gear's hebben hebben alle gebieden dan hun eigen 5 Time Gear's?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 12:36 pm

Wish keek grijnzend naar Achi, en snoof zachtjes. ''Zoals ik al zei.. Eén van de vijf in Parola. Er zijn meerdere gebieden met Time Gears, en die hebben er inderdaad ook vijf. Hun eigen vijf, dan,'' legde Wish rustig uit, en ze grijnsde. ''En nee, bijna niemand weet van deze Time Gear. Alleen explorers die het tot de Summit wagen die ik vertrouw, Tee-Hee!'' Riep ze droog uit. Het was haar keuze of ze het liet zien of niet.. Niemand die eraan dacht om door de muur heen te lopen. ''Zou je deze wel geheim willen houden? Die schattige Torchic en Magby mogen het wel weten, maar verder niet, liever. Ik wil niet dat er ineens pokémon komen die de Time Gear willen stelen..'' Zei ze kalm, en voor het eerst Serieus o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 12:43 pm

Achi keek droog, dat was handig als er van 1 gebied 5 Time Gears waren gestolen leed de hele wereld er tenminste niet onder. 'Aha..'Zei hij droog alsof hij was geleerd. 'Ik kan het wel geheim houden hoor.'Zei hij rustig. 'Ik zal het ook niet aan Levy & Tim vertellen alleen als het echt moet.' Zei hij rustig. Eigenlijk was hij niet zo goed in geheimen bewaren maar het zou hem wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 12:46 pm

''Je mag best een keertje hierheen komen met je team,'' ratelde Wish verder, ''Hoe heten jullie ookalweer? Team Vulcano, niet waar? Lijkt me leuk!'' Grijnsde Wish, ''Dan houd ik een grote schat klaar, Tee-Hee!'' Wish vond het altijd leuk als er explorers langs kwamen, die dan vertrokken met een schat en het gezien hebben van een Time Gear was voor velen echt geweldig, en de meesten zweerden om het niet door te vertellen. Wish grinnikte weer. ''Wat denk je?'' Grinnikte ze, en ze draaide een rondje. Ookal haalde iemand de Bottom niet in de Star cave, zij was er altijd om te helpen. Met haar Psychische powers kreeg ze iedereen wel naar de Bottom, eigenlijk. Ze grinnikte, en keek Achi weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 1:00 pm

'Ik denk niks.' Zei hij rustig. 'Ja! onze Team heette Team Vulcano.' Hij keek even rustig naar de Time Gear, de time gear gaf een mooi licht af. 'Oehh, Grote Schat...' Zijn ogen begonnen weer even te glimmen. 'Denk je niet dat er heel veel mensen wachten in de Guild?' Hij keek rustig naar Wish. 'Want zonder de Guild Master kunnen de team's ook niet beginnen.' zei hij rustig Ayrin was er ook nog maar misschien was Ayrin weer koekjes gaan halen en dan moesten alle mensen wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Emptyza okt 24, 2009 8:14 pm

''Tee-Hee!'' Wish grinnikte, ''Dan wachten ze maar lekker!'' Riep ze dom uit. ''Maarja, ga jij maar weer terug naar je team, Tee-Hee!'' Riep Wish, en ze grinnikte. Ze zwaaide wat met haar armpje. ''Dagdag!'' Riep ze dom, ze zwaaide weer met haar armpje, en een flits ontstond. Achi werd naar het begin van de Grot geteleporteerd met zijn eigen schat bij zich. Zo, dat zou goed zijn. Wish zag er wel naar uit om Team Vulcano te zien. Ze zouden vast wel versteld staan bij het zien van deze Time Gear. ''Tee-Hee!'' Riep ze, en ze teleporteerde zichzelf ook weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Nadenken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken?   Nadenken? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nadenken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: De Dungeons :: Star Cave-
Ga naar: