Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zonsopgang..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 3:10 pm

Daar zat zij, op een grote steen. Haar gele ogen naar de opkomende zon gericht. Zij, Crystal, een Azelf. De beschermer van één van de vijf Time Gears uit Parola. Ze zuchtte diep. Er was weereens niemand hier. Ze voelde zich alleen. Altijd die Time Gear beschermen.. Elke dag. Soms kreeg je de kans om een Exploration Team de Time Gear te laten zien.. Dan moest je zelf beslissen of je deze vertrouwde. Het was leuk als je ze kon vertrouwen en ze helemaal blij weggingen, blij om de Time Gear gezien te hebben. Maar, als je het elke dag zag was het minder indrukwekkend. Het hoorde er gewoon bij voor haar. Ze wilde iets nieuws.. Misschien.. Misschien weer verder met haar Exploration-Leventje. De Time Gear was veilig: Die zat tussen de kristallen, niemand die het kon stelen. Maarja.. Wie wilde met háár een Exploration Team. Niemand, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiroi

Kiroi


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09

Character sheet
Leeftijd: 9
Partner: Nee
Team: Geen

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 3:50 pm

Rustig kwam een kleine shinx over de strand lopen. Hij keek blij naar de mooie heldere lucht. Een paar kraby's deden hun bubbel aanval zodat de bubbels mooi opkleurde door de licht. 'Wat is dit ontspannend.' Hij zuchtte en ging in de strand zitten. Hij keek naar de mooie bubbel's. Na een tijdje stond hij op en liep hij wat door. Was dat een Azelf? Hij glimlachte en liep naar de Azelf. 'Hallo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 4:07 pm

De Azelf draaide zich om, en keek naar de Shinx. ''Oh, hallo,'' zei ze kalm, en ze grijnsde. Het was een kleine shinx, een paar jaartjes jonger dan zij was. Ze grinnikte, en vloog naar de grond, waar ze ging zitten. Misschien zou de Shinx bang zijn: Bovendien was zi een legende die je niet zomaar tegen zou komen. Legendes werden meestal gevreesd, maar, zij deed niemand kwaad. Rustig keek ze Kiroi aan. ''Ik ben Crystal, en wie ben jij?'' Vroeg ze rustig, en ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 4:46 pm

Een kleine grijze eevee zat bovenop de punt. Ze was hier nog niet zo lang, maar dit was al meteen haar lievelingsplekje. Vanaf hier had je een prachtig utizicht over de zee. Een koel briesje zette op en even sloot ze genietend haar oogjes. Haar oren waaiden een bepaalde richting op, evenals haar vacht. Toen pikte ze stemmen op en Indy keek op. Ze draaide haar koppie en toen zag ze twee pokemon staan. Ze waren op het strand, beneden de punt. Indy besloot kennis te gaan maken. Ze stond op, schudde haar vachtje en kwam toen in beweging. Ze trippelde de punt af en voelde uiteindelijk de overgang van harde grond naar zacht zand onder haar pootjes. Al snel bereikte ze de twee pokemon, het was een shinx en een Azelf. Vooral de Azelf trok haar aandacht, ze had over deze pokemon alleen nog maar verhalen gehoord en nu stond ze hier in levende lijfe! 'Hallo, ik ben Indy' groette ze naar de twee pokemon en ze glimlachde vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:09 pm

Met haar gelige ogen keek de Azelf om, en vloog de lucht even in. Rustig bleef ze zweven terwijl ze de grijze, en nog jonge eevee aan keek. ''Hallo, Indy,'' zei Crystal rustig. ''Mijn naam is Crystal. Ik ben een Azelf, zoals je ziet. De beschermer van één van de vijf Time Gears uit Parola,'' legde ze rustig uit, en ze grijnsde. ''The beïng of Willpower,'' zei ze rustig. Azelf was de wilskracht pokémon. Zij gaf dan ook nooit op. Daarom was zij zo goed als bewaker van de Time Gear, wist ze. De Time Gear werd weleens geprobeerd te stelen, maar een pokémon was nooit sterk genoeg om haar aan te kunnen, aangezien het feit dat ze een legendarische pokémon was, die erin getraind was de Time Gear te bewaken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:19 pm

Indy luisterde naar de Azelf die zich voorstelde als Crystal 'Mooi naam, beschermer van de Time gear' en beleefd boog ze haar koppie. Van haar vader had ze geleerd dat ze altijd vriendelijk en beleefd moest zijn tegen andere, zeker als het een legend was. Behalve natuurlijk als het slechte pokemon waren, maar dit was een ander verhaal. Indy hief haar koppie weer op en haar blik ruste op de Azelf. 'Wat doet u eigenlijk hier? Is de time gear nu wel veilig?' vroeg ze. Dit was niet omdat ze Crystal niet vertrouwde, meer omdat ze bang was dat sterke en slechte pokemon nu hun kans pakte. Maar Indy wist bijna zeker dat Crystal dit niet zomaar zou toestaan, ze had er vast wel een manier op gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:24 pm

Crystal sloot haar ogen, en grinnikte. Met haar telepathy zorgde ze ervoor dat Indy een beeld zag. Vele prachtige, maar scherpe kristallen waren omhoog gesprongen, en stonden alle kanten op. Het was duidelijk onmogelijk daar tussen te komen. Toen verplaatste het beeld zich, naar het midden van de kristallen. Daar was de Time Gear. Veilig beschermd tussen alle kristallen in. Crystal stopte met de Telepathy, en grinnikte. ''Super veilig,'' zei ze rustig. ''Bovendien, als er maar iets gebeurd, teleporteer ik me erheen,'' grijnsde ze droog. ''Ik ben niet gek. Als ik dit niet had kunnen verzorgen was ik nooit weggegaan bij de Time Gear, meissie,'' zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:27 pm

Opeens kwam er een beeld in Indy op, zomaar ineens. Ze begreep dat dit telepathy was. Haar blik was gericht op scherpe maar prachtige kristallen. Ondoordringbaar. Binnenin zat de time gear, veilig en wel. Langzaam verdween het beeld weer en was Indy weer terug op de normale wereld. Ze slaakte een diepe zucht 'wow... De time gear was prachtig!' zei ze verwonderend. Toen Crystal weer begon te spreken knikte ze begrijpend 'ja dat dacht ik al..' zei ze vriendelijk. Een glimlach verscheen op haar gezicht, ze had nog nooit een time gear gezien, het was een prachtig gezicht. Ook was ze blij dat ze Crystal had ontmoet, ze was erg aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:36 pm

''Had je nog nooit een Time Gear gezien?'' Crystal grinnikte. ''Wish, Medea, Ik, Ayrin en Time beschermen er alle vijf één,'' zei Crystal kalm, en ze grinnikte. Maar vijf pokémon die er elk één beschermden. Nog altijd voelde ze zich vereerd dat zij er één van was. Maar, dat was nu eenmaal omdat ze was geboren als Azelf. Als ze een eevee, of een andere normale pokémon was geweest, was ze misschien wel niet gekozen. Dan was waarschijnlijk Uxie gekozen, in plaats van zij. Crystal grijnsde licht, en zuchtte. Ze keek Indy aan. Eigenlijk had Crystal het beter dan zij. Crystal werd overal meteen voorgetrokken. Waar ze eigenlijk niet van hield, maar toch. Ze was een legend, en daar hield het mee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:39 pm

'Ehm.. nee, om eerlijk te zijn, ik ben nog maar net een exploration team begonnen...' stamelde ze voorzichtig. Verlegen keek ze eventjes naar de grond maar na een tijdje kwam er weer een vastberaden blik in haar ogen en keek ze weer op. 'Ik wil niet raar overkomen, maar wat doet u eigenlijk hier?' vroeg ze nieuwschierig, Indy hoopte dat dit een niet al te rare vraag was 'Ik denk hetzelfde als ik deed, genieten van het uitzicht..' zei ze met een scheef glimlachje op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:56 pm

''Ik heb nu eigenlijk.. Pauze.. Van het beschermen van de Time Gear, aangezien de kristallen het werk doen. Als er maar één beweging wordt aangevoeld door mijn kristallen, moet ik er weer heen. Maarja, niemand haalt de bottom toch, dus dat duurt nog wel even,'' Crystal zuchtte, ''Daarom ben ik hier. Ik wilde nadenken wat ik wilde gaan doen búiten het beschermen om..'' Zuchtte ze. ''Aangezien ik er niet dag en nacht hoef te zijn.. Ik hoef er maar heel weinig te zijn, eigenlijk.'' Zei ze toen, en ze keek Indy aan, en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 5:59 pm

Indy knikte, ze begreep precies wat ze bedoelde. Dit besloot ze ook te vertellen 'Ja, ik weet hoe je je voeld. Vroeger leefde ik in een roedel. Ik ben de dochter van de twee leiders en iedereen verwachte van me dat ik later de roedel over zou nemen. Maar dit wou ik helemaal niet, ik wilde avonturen gaan beleven, schatten ontdekken, vrienden maken en vele nieuwe plekken ontdekken. Maar dit durfde ik niet te vertellen. Uiteindelijk kwamen mijn ouders erachter en toen op mijn 1e verjaardag hebben ze me verteld dat ik en exploration team mocht beginnen. Ik was zo blij, eindelijk iets nieuws..'. Indy wist niet waarom ze dit aan Crystal vertelde, maar op de één of andere manier had ze een best vertrouwd gevoel bij haar. 'En.. wat ben je van plan te gaan doen?' zei ze grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiroi

Kiroi


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09

Character sheet
Leeftijd: 9
Partner: Nee
Team: Geen

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 6:54 pm

De Kleine Shinx genaamd Kiroi had de hele tijd meegeluisterd. Hij glimlachte en bedacht hoe leuk het was om een Exploretion team de zijn. Je moest wel heel goed zijn om een Time Gear te bewaren. 'Is het niet heel moeilijk om een Time Gear te bewaken?' Zei Kiroi oppeens, zijn grote oogjes glommen in het licht en bekeken de Shiny Eevee en de Azelf. 'Oja ik ben Kiroi, Het is echt heel leuk om jullie te ontmoeten.' Zei hij zijn oogjes bleven glimmen. Dit was de eerste keer dat hij een legend zag. Hij had ze niet eens gezien op plaatjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 7:02 pm

''Valt mee. Mijn kristallen zijn inbraakbestendig,'' grijnsde Crystal, ''Dus niemand kan het doen. Af en toe zit er wel eentje tussen die erg moedig is, maar het lukt hen nooit, dus erg moeilijk is het niet. Bovendien, ik als de wilskracht pokémon, heb misschien zoveel wilskracht dat ik denk dat helemaal niks moeilijk kan zijn,'' lachte ze droog, en ze grinnikte. ''Aangenaam, Kiroi,'' zei ze toen, en ze grijnsde. De Shinx en Eevee waren wel leuk. Beiden deden niet dom omdat zij een legende was. Sommigen gingen helemaal door het lint..

[Oeps..]


Laatst aangepast door Wish op zo okt 25, 2009 7:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Kiroi

Kiroi


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09

Character sheet
Leeftijd: 9
Partner: Nee
Team: Geen

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 7:25 pm

Kiroi glimlachte even, hij keek naar de Shiny eevee. Hij stond nu tussen 2 speciale pokemon maar hijzelf was niet echt speciaal. Een Shiny en een Legend. Kiroi keek weer naar Crystal zij had de macht over kritstallen dus de naam paste bij haar. Kiroi glimlachte hij had niks te zeggen.'Kunnen we de Time Gear zien?' Zei hij rustig. Zijn ogen bleven glinsteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 7:29 pm

Ook de shinx begon nu te spreken, Indy mocht hem wel, hij leek heel aardig te zijn. Ook zag je gewoon in zijn oogjes dat hij dezelfde droom had als haar. 'Aangenaam Kiroi, ik vind het ook heel leuk jou te ontmoeten' zei ze met een brede grijns tegen de shinx. Even likte ze haar grijze pootje en wreef ze er toen mee over haar snoet. Na dit te hebben gedaan luisterde ze naar de vraag van Kiroi. jah! het leek haar ook heel leuk om de time gear te mogen zien. Maar natuurlijk moest Crystal eerst toestemming geven, en ze zou het zeker begrijpen als ze deze vraag zou weigeren. Hoopvol keek ze de Azelf aan, met haar heldere blauwe oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 8:08 pm

Crystal zuchtte. ''Ik zou jullie heel graag de Time Gear in levende lijve laten zien, maar.. Jullie hebben vast wel gezien in de Telepathy dat.. Dat hij helemaal in de kristallen zit. Het is heel lastig om die kristallen te verwijderen, en ik houd ze ook liever zo. Ik denk dus dat jullie beter naar de Secret Garden of Star Cave kunnen als jullie een Time Gear willen zien..'' Zei Crystal rustig, en ze keek hen aan. ''De Star Cave moet lukken. Misschien moet je daar eens een bezoekje brengen. Ik wéét dat Wish daar de Time Gear bewaakt,'' zei Crystal, ''En die vind het maar al te leuk als er een paar pokémon komen die de Time Gear willen zien,'' zei ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiroi

Kiroi


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09

Character sheet
Leeftijd: 9
Partner: Nee
Team: Geen

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 8:10 pm

'Maar misschien zijn we te zwak om helemaal daar naartoe te gaan!' Zei hij, zijn oogjes glinsterde. Hijzelf was te zwak. HIj had wel een goeie moveset maar zijn kracht was niet al te hoog. 'Kun je er ons misschien naar teleporteren? Dat is veel handiger!' ZEi hij rustig. 'En dan gelooft Pish ons denk ik ook.' Hij kende de Jirachi en haar naam nog niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 8:12 pm

''Hmmn..'' Crystal zuchtte. ''Ik kan jullie er best heen teleporteren, ja. Ik ben per slot van rekening een Azelf..'' Crystal fronste. Was dit wel goed..? Achja, Wish zou het vast niet erg vinden. ''Ik breng jullie naar de Summit.'' Crystal deed haar armpje omhoog, en de drie pokémon verdwenen in een witte flits, op naar de Star Cave Summit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Emptyzo okt 25, 2009 8:47 pm

Indy luisterde naar Crystal en knikte, het was ook wel logisch dat Crystal dit niet wilde. Toen Kiroi over theleporteren begon twijfelde ze. Het zou haar ook leuk leken om de star cave helemaal te onderzoeken. Samen met haar team. Maar voordat ze daar iets over kon zeggen werd ze getheleporteerd. Haar oogjes werden even verblind door het felle witte licht en dankzij de sterke kracht van Crystal werd ze verplaatst naar de star cave summit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zonsopgang.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zonsopgang..   Zonsopgang.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zonsopgang..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: Het strand-
Ga naar: