Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Time Gear..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Crystal

Crystal


Aantal berichten : 10
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: 12 Years..
Partner: The Time Gear.
Team: I'll do this on my own.

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptyzo okt 25, 2009 8:14 pm

Citaat :
''Hmmn..'' Crystal zuchtte. ''Ik kan jullie er best heen teleporteren, ja. Ik ben per slot van rekening een Azelf..'' Crystal fronste. Was dit wel goed..? Achja, Wish zou het vast niet erg vinden. ''Ik breng jullie naar de Summit.'' Crystal deed haar armpje omhoog, en de drie pokémon verdwenen in een witte flits, op naar de Star Cave Summit.

Een witte flits ontstond in de Summit van de Star Cave, en Crystal verscheen. Naast haar, aan de ene kant een Shiny Eevee: Indy. Aan de andere kant een Shinx: Kiroi. Crystal grinnikte, en keek verontschuldigend naar Wish. ''Tjah, Wish. Ze wilden de Time Gear graag zien, en die van mij.. Tjah, je weet zelf..'' Crystal grijnsde, en keek Wish aan, rustig wachtend op een reactie van de o-zo onvoorspelbare Jirachi..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptyzo okt 25, 2009 8:17 pm

De Jirachi schrok even van de Azelf, Shinx en de Eevee, en zette een neutraal gezicht op. ''Tjah..'' Zei ze kil. ''Natuurlijk is het goed!'' Riep ze, ineens hardstikke vrolijk. Ze keek Crystal aan, en had helemaal niet door dat Kiroi en Indy waarschijnlijk nu echt geen idee hadden waar de Time Gear was: Ze zatten in een open ruimte, de summit van de grot. Prachtig, met allemaal sterren die overal rond vlogen. Maar, de Time Gear was nergens te zien, alhoewel hij toch echt aan het eind van de Star Cave was..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Kiroi

Kiroi


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09

Character sheet
Leeftijd: 9
Partner: Nee
Team: Geen

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptyzo okt 25, 2009 8:25 pm

Kiroi keek met grote ogen heen en weer. De time Gear was vast verstopt tussen de sterren? Hij sprong op 1 ster en toen op nog een sterren. Raar.. De sterren bleven gewoon zweven. 'Dit is sow Coowl!' Riep hij droog terwijl hij naar nog een ster sprong en zo heen en weer bleef springen. HIj had veel lol in het heen en weer springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptyzo okt 25, 2009 8:52 pm

Voor ze het wist stond ze in de star cave. Met grote ogen keek ze rond, met of zonder time gear, het was hier prachtig. Toen ze de stem van Crystel en Wish hoorde keek ze een beetje beschaamd naar de grond. 'Ik wilde ook graag met mijn team hierheen komen, maar ik werd al getheleporteerd voor ik het wist' zei ze zachtjes. Toen verscheen er weer een glimlach op haar gezicht 'niet dat ik dit erg vind hoor, ik vind het heel lief van je Crystal ,dat je ons hierheen brengt en van Wish ook ,dat je het goedkeurd!' zei ze nu wat vrolijker. Wat maakt het ook uit... dacht ze in zich zelf, ze mocht de time gear zien dat was al gaaf genoeg. Toen hoorde ze het vrolijke stemmetje van Kiroi en Indy keek op. Ze grinnikte bij het zien van zijn lol. Het was een erg speelse pokemon, volgens haar. Ze wende haar blik weer naar Crystal en Wish en lachte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptydi okt 27, 2009 11:15 am

''Kom maar mee, hoor!'' Wish grinnikte, en knikte naar Crystal. Crystal keek de twee pokémon aan. ''Ik ga weer. Ik laat jullie aan Wish over. Dag!'' Crystal verdween, en Wish grijnsde. ''Kom,'' zei ze. Ze liep naar een muur toe, en vloog er zo doorheen. Indy en Kiroi zouden moeten komen. Wish grinnikte: Nu kwam er een lang, recht pad. Er waren veel sterren die licht gaven, maar verder was het donker. Ze vloog verder, en stopte aan het eind van het pad. Hier was iets mooi lichtgevends. Het was de Time Gear. Dé Time Gear. Wish grinnikte. ''Dit is de grootste schat van de Star Cave. De Time Gear, degene die ik moet beschermen.'' Wish was altijd serieus als het over de Time Gear ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Emptydi okt 27, 2009 5:03 pm

Indy zwaaide met haar grijze pootje naar Crystal 'doeii Crystal! En bedankt nog!'kon ze nog net tegen haar zeggen voordat de Azelf verdween. De eevee draaide zich om naar Wish en trippelde vrolijk achter haar aan. Toen deze door een muur ging stond ze even geschrokken stil. Moest ze daar echt doorheen? Ze beet op haar lip en twijfelde, maar toen verscheen er weer een vastberaden blik in haar ogen. Als Wish het kon, kon zijn het vast ook. Voorzichtig zette ze een paar passen naar voren en voor ze het wist stond ze in een donkere gang met prachtige sterren. Indy keek haar oogjes uit (niet letterlijk xD) ze vond het zo mooi. Aan het einde van de gang stond Wish, achter haar zat iets dat licht gaf. Nieuwschierig liep ze naar haar toe. Toen zag ze het, de grootste schat waar Wish het over had. In Indy's oogjes weerkaatste het licht van de Time gear. 'Wow...' kon ze alleen maar uitbrengen. Het was een prachtig gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Time Gear.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Time Gear..   De Time Gear.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Time Gear..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: De Dungeons :: Star Cave-
Ga naar: