Explore a new world..

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Meowth's bank

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wish
Guild Master

Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 22

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

BerichtOnderwerp: Meowth's bank   wo okt 21, 2009 5:55 pm

''Meowth, Meowth!'' Riep Wish vrolijk. Ze drukte op het belletje. ''Ja, Wish, wat kan ik voor je doen?'' Vroeg hij. ''Ik en Ayrin hebben een Guild geopend. Dus, zullen er hier misschien leden komen om hun geld veilig te houden, snap je?'' Meowth knikte eventjes rustig. ''Weten ze dat ze hier terecht kunnen om al hun geld te storten, en alles wanneer ze willen weer kunnen ophalen? En.. Dat als ik er niet ben, ze maar op het belletje moeten drukken?'' Wish snoof. ''Dat lijkt me nogal voorspelbaar, Meowth,'' zei ze kalm tegen hem. ''Bedankt, sweetie,'' zei ze toen. Ze draaide zich om. Ja, Meowth was een goede gozer. Ze grinnikte, en vloog weg. ''Tee-Hee!'' Klonk haar altijd even mooie zangstemmetje nog, voordat ze weer verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://parola.actieforum.com
Night

Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner:
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Meowth's bank   do okt 22, 2009 1:07 pm

Houndoom had toen hij vertrok geld mee gekregen maar kon het niet altijd mee nemen.Hij had dus gehoord van een bank.Na het meerdere keren gevraagt te hebben waar het stond kwam hij eindelijk aanlopen.Er was niemand en hij zag een belletje en drukte er op.Er kwam een Meowth aanlopen en begrote hem"hallo ik wil graag wat geld hier vielig houden"zij hij en gaf het geld.Het was 50 pokemuntjes en hij wachte even en kon weer gaan.Toen hij net wilde opstaan zag hij iemand aanlopen.
Profiel bekijken
Teela

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar, minimaal.
Partner: Ik heb nooit liefde gevoeld, of kunnen voelen.
Team:

BerichtOnderwerp: Re: Meowth's bank   di okt 27, 2009 7:00 pm

Teela had besloten naar Meowth toe te gaan, en liep nu rustig door het stadje. Een aantal pokémon keken vlug weg zodra haar blik in de buurt kwam, en deden alsof er niks aan de hand was. Dat was Teela wel gewend, en ze had het altijd door. Rustig stopte ze voor Meowth. "Hallo..." mompelde ze, terwijl ze strak naar Meowth keek. Hij grijnsde snel met zijn ogen dicht. Teela zist precies wat hij niet wou; in haar ogen kijken. Ze liet het maar, en ging gewoon over tot waarom ze hier was. "Ik kom hier voor Team Destiny. We zijn een nieuw team, en -" Teela kon haar zin niet afmaken; Meowth sprak door haar heen. "Aaah, een nieuw team! Dan heb ik iets voor je!" Meowth draaide zich om, en pakte iets. Hij draaide zich om, en Teela's mond viel open. Hij gaf haar wat munten, maar veel meer dan ze verwachtte. "Ik hoef echt niet zoveel." snoof ze. Meowth leek opgelucht. "Zeg dan maar hoeveel je wilt." zei hij. Teela dacht even na. "Doe maar 500 (P)." besloot ze. "En ik wil dat je 400 ervan opslaat. We hebben niet veel nodig tijdens de missies..." Meowth gaf het geld. Hoewel hij duidelijk heel aardig was, dacht Teela dat hij alleen maar geld gaf omdat hij bang was voor Teela. het kon haar niet schelen, zoals gewoonlijk. Ze nam het geld aan, bedankte Meowth, en draaide zich om. Ze ging terug naar de plek waar ze hadden afgesproken.

Who can find the three keys of her heart...?
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Meowth's bank   

Meowth's bank
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezellige avond.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum