Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Aipom's winkel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Aipom's winkel Empty
BerichtOnderwerp: Aipom's winkel   Aipom's winkel Emptywo okt 21, 2009 6:13 pm

Op weg naar de Guild liep Ayrin langs Aipom's winkel, en kon ze het niet laten hem te begroeten. "Hé, Aipom!" riep ze vrolijk terwijl ze in zijn richting liep. "Hoe ist?" Aipom grijnsde, zoals altijd. "Goed! Ik heb gehoord dat je een Guild hebt gestart samen met Wish. Dat betekent meer klanten voor mij!" Aipom begon vreemd te grinniken, maar toen Ayrin sprak deed hij snel weer normaal. 'Ja, daarover gesproken... De leden van de Guild moeten hier dingen kunnen kopen. Dat kan je toch wel aan?" Aipom knikte. "Natuurlijk! Ze zullen vast ook wel eens wat dingen aan mij moeten verkopen... En die dingen kan ik dan weer, voor een hogere prijs, verkopen!" Ayrin trok een wenkbrauw op bij het zien van zijn blik, maar ging er niet op in. "Zorg dat je voorraad niet opgaat... dat zullen ze niet leuk vinden." grinnikte Ayrin. Aipom wou nog reageren, maar Ayrin liep alweer weg. Ze had nog veel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Aipom's winkel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aipom's winkel   Aipom's winkel Emptydo okt 22, 2009 4:51 pm

[Het eerste bericht is alleen een introductie, dus tel ik dit niet als dubblpost...]
Vlug rende Ayrin naar Aipom. De koekjes waren op, en zonder koekjes overleefde ze niet. "AIPOM!" riep ze hysterisch. "Geef me koekjes!" Aipom grijnsde zoals altijd, en pakte een mand vol koekjes. Ayrin gaf hem niet de kans een prijs te zeggen, en pikte de koekjes. "Hier, wat geld!" zei ze, terwijl ze geld voor Aipom's neus neergooide, en snel met de koekjes wegliep. Aipom pakte het geld. Het was teveel, maar daar was hij maar al te blij mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aipom's winkel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: