Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Grote Bord.

Ga naar beneden 
+5
Winny
Dark Ghost
Achi
Levy
Wish
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptywo okt 21, 2009 5:35 pm

Met haar psychische krachten, en de hulp van vele andere pokémon, hing Wish een groot bord op aan de nóg grotere muur. Hierop plakte ze vele papiertjes. Op deze papiertjes stonden allerlei dingen. Van gesignaleerde schatten tot aangevraagde Rescue's. Wish grinnikte, en keek trots naar het bord. Het zag er mooi uit, en.. Het kon makkelijk geupdated worden. Als je een missie wilde uitvoeren, moest je het blaadje eraf scheuren. Als je iets wilde aanvragen, kon je het er juist op doen, met een Punaise, die in een bakje lagen bij het bord. Wish draaide zich om, en zweefde weg. Ze was klaar hier.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier vind je hetbord. Op dit bord zijn alle Rescue's en Gesignaleerde schatten te vinden. Neem hier dus regelmatig een kijkje!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hulp nodig, Treasure gesignaleerd of iets anders? Meld het! =d Vul dit lijstje in:
Code:
[b]Client:[/b]
[b]Objectief:[/b]
[b]Plek:[/b]
[b]Message:[/b]
[b]Prijs:[/b]

Client: Je Teamnaam
Objectief: Gesignaleerde Treasure, Uitdaging, Rescue Nodig, of iets anders.
Plek: De plek waar het team moet zijn om jou te helpen.
Message: Een bepaald bericht met informatie
Prijs: Wat de persoon krijgt na het volbrengen van de missie
Rank: -Moet ingevuld worden door mod/admin- Dit maakt duidelijk hoeveel punten je krijgt voor de missie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Momenteel staat er op het bord:

Client: Caterpie
Objectief: Rescue nodig!
Plek: Flame Cave, 6e verdieping.
Message: Ik ben Butterfree verloren op de 6e verdieping. Help haar!
Prijs: Max Elixer
Rank: C-Rank

Client: Treecko
Objectief: Rescue nodig!
Plek: Mt. Cloud, 7e verdieping
Message: Corphish is ineens verdwenen!
Prijs: Reviver Seed
Rank: B-Rank

Client: Kingdra
Objectief: Rescue nodig!
Plek: Stormy Sea, 11e verdieping.
Message: Ik heb mijn Kindje (Horsea) al een tijdje niet meer gezien, help!
Prijs: Reviver Seed + TM Blizzard.
Rank: A-Rank


Laatst aangepast door Wish op zo mei 09, 2010 4:56 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Levy

Levy


Aantal berichten : 72
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Gímmert (Gemert)

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 6:39 pm

Levy kwam aanlopen en hij keek naar het grote bord. "Wat zal onze eerste missie worden!" Riep Levy uitgelaten. Levy zocht wat uit, en kwam toen tot de conclusie. Een eerste missie zou prettiger zijn als het in de Mt. Cloud was. Levy pakte het kaartje/briefje van de mt. cloud en nam het mee naar zijn medemembers van hun rescue team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 6:43 pm

Ook achi kwam de speciale kamer binnen met de grote bord. Achi ging naast Levy staan. 'Wat heb je daar?' Vroeg hij rustig terwijl hij naar het blaadje keek. 'Heb jij een missie uitgekozen?' Zijn ogen glinsterden hij wou net hetzelfde doen. 'Lees voor!' Zei hij blij. Ook tim kwam tevoorschijn. [Toestemming om Godmodden en het is leuk om 1ste missie met z'n 3en doen.] Achi bleef droog naar Levy kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Aantal berichten : 72
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Gímmert (Gemert)

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 6:48 pm

"Ha! Ja!" Zei Levy trots. Levy keek naar het briefje. "We moeten naar de Mountain Cloud, 7de verdieping!" Zei Levy. Levy glinsterde met zijn ogen. Zijn eerste missie.. Levy had er nu al zin in. "Zullen we er heen gaan?" Vroeg Levy aan achi. Levy bleef droog naar Achi kijken voor antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 6:52 pm

'Das Coowl!' Zei hij rustig. Achi knikte ze moesten terug zijn voor het donker was dus het was het slimste om meteen te vertrekken. 'Ik heb wat spullen.'Zei hij droog. Hij wees naar zijn tasje met een vuurpatroon erop er zaten 2 Oranberry's in. Dat was het enige wat hij had. 'Het is vast wel handig voor de missie, zal ik het meenemen of hier bewaren.'Zei hij rustig. Hij glimlachte en keek naar Levy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Aantal berichten : 72
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Gímmert (Gemert)

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 6:58 pm

"Misschien kunnen we eerst nog langs de store gaan" Zei Levy. Levy had nagedacht. "Misschien kunnen we daar wat items krijgen om ons sterker te maken in onze rescues!" Zei Levy blij. "Ik heb wel eens gezien dat rescue team's allemaal strikjes en sjaaltjes hebben die hun sterker maken" Zei Levy droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 7:07 pm

Achi glimlachte en keek droog naar Levy. 'Hmm..' Hij dacht even na hij had gehoord van een paar winkeltjes maar er zaten niet zo veel in Parola. 'Ehh, ken jij hier de weg?' Vroeg hij rustig. Tot nu toe was hij alleen bij de Guild, Star Cave & Medicham haar Winkel geweest dus hij wist de weg niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Aantal berichten : 72
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Gímmert (Gemert)

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 7:11 pm

"Ik ken de weg hier een beetje" Zei Levy. Levy knikte naar Achi. "Volg mij!" Riep Levy. Levy nam het briefje mee en deed het in zijn zak. Levy vertrok naar de Store.

(korte post sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyvr okt 23, 2009 7:23 pm

Achi knikte hij keek even naar Levy die verdween uit het topic op weg naar de Store. Hun eerste missie bij Mt.Cloud. 'Ehh Wacht!'Zei hij rustig. Maar Levy was al verdwenen uit zijn zicht. 'Dan ga ik wel naar Mt.Cloud.'Zei hij rustig. Hij ging op 4 poten staan en rede zo snel mogelijk naar Mt.Cloud toe. Daar zou hij wachten op Levy & Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:00 am

Dark Ghost kwam aan bij het grote bord "even kijken of er iets intressants bij staat..."
"hmm...misschien die ene in secret garden?......wat staat daar nou? ik heb alleen een appel en een gummy? ja dag ik wil grotere beloningen..... dan zou ik naar stormy sea kunnen gaan.....neh, laat ik rustig beginnen....hm?" hij zag het bericht van flame cave "een max elixer hm? het is niet veel maar wel het grootste wat ik kan krijgen...ok laat ik dat maar 'ns gaan proberen...." hij pakte met z'n psychic het briefje en ging op pad naar flame cave
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:41 am

Winny ging verlegen voor Spiritmob staan. "Meneer mag ik.. mee. Ik heb ook geen team en ik wacht tot ik toestemming heb om solo te werken aan missie's" Winny trilde. Spiritmobs waren sterke pokemon. Een aanval en Winny lag uitgeschakeld aan de andere kant van Parola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:44 am

"hmmm....." DG dacht diep na, hij wou deze missie liever solo doen, maar het is altijd leuk om een onervaren pokemon als deze Swinub iets te leren "eigelijk ga ik liever solo maar goed voor deze keer dan naam?"

(en het is spiritomb xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:50 am

"Ow super bedankt Meneer! Mijn naam is Winny!" Winny's leine oogjes begonnen te glinsteren als parels. "Oké meneer de Spiritomb wanneer vertrekken we?" Winny was geweldig blij. Zijn eerste Missie. Maar wacht dacht hij het was in de Flame cave en daar leven dus vuur pokemon en dus is hij hard in het nadeel. Winny schudde zijn hoofd. Spiritomb was bij hem en dan kon er niks gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:53 am

"we vetrekken nu" zei DG
ik weet zeker dat deze Swinub lastig gaat worden dacht DG
"en dat je het even weet ik deel niks..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 11:01 am

Winny keek een beetje vreemd. Volgens hem was DG Meer een treasure treker dan een pokemon redder. Winny schraapte zijn keel. "Hé meneer jij weet toch wel dat explorer teams er zijn om pokemon te redden, niet om je rijk te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 11:04 am

"dat weet ik ook wel en ik geef ook om de pokemon" zei DG
"maar ik deel gewoon nu eenmaal niets zo ben ik nou eenmaal..."

Edit by Achi, Dees is ook veel te kort! En let op de punten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 11:06 am

Winny keek een beetje achterdochtig maar liep toch mee opweg naar zijn eerste missie. Hij had er veel zin in. Hij checkte zijn rugzakje en liep de Guild uit naar de Flame cave. (Maak maar een topic)
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Aantal berichten : 45
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar, minimaal.
Partner: Ik heb nooit liefde gevoeld, of kunnen voelen.
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 9:51 pm

Rustig kwam teela aan bij het grote bord. Ze zou wachten tot Indy er ook was voor ze een missie koos. Dat was logisch; Indy was de leider van het team. Teela wierp alvast een blik op het bord met missies. Er stond nog niet zoveel, maar dat zou vast nog komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyzo okt 25, 2009 10:10 pm

Ook Indy kwam aangelopen. Ze ging naast Teela zitten en keek nieuwschierig naar het bord. Haar blik gleed over de briefjes die eraan vast hingen. Het waren er niet zo heel veel, maar dat maakte Indy niks uit. Haar blik stopte bij een briefje van Akila. Deze pokemon leek hulp nodig te hebben. De prijs was niet veel, maar dit kon Indy niks schelen. 'Zullen we die doen?' vroeg ze aan Teela en ze wees naar het briefje. 'volgens mij zullen rescue teams haar niet snel komen redden aangezien ze als beloning niet veel heeft. Maar dat is juist de reden waarom ik denk dat we die moeten nemen.' vertelde ze 'bovendien, is het een goede missie om mee te beginnen.'. De missie was niet al te moeilijk, ze hoefde maar tot de vierde verdieping. Indy wende haar blik naar haar teamleden en keek ze vragend aan, zij was dan wel de leider, maar ze vond dat de rest van het team ook mee mocht beslissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maura

Maura


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 4
Partner: -
Team: -

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 1:34 pm

Maura knikte. Het zou inderdaad een een goede missie om zijn om mee te starten; hij zou niet al te moeilijk zijn omdat ze met z'n vieren waren, en bovendien zouden ze er een goede ervaring bijkrijgen. 'Ik vind het prima.' zei ze met een lichte grijns op haar gezicht. Ze omklemde haar bot strakker. Een vreemdetinteling ging door haar heen. Was ze... zenuwachtig? Ze fronsde geïrriteerd. Hopelijk zou dit weer over zijn als ze eenmaal in de dungeon waren...

[ Sorry, inspiloosheid =o ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 6:51 pm

Indy draaide haar koppie naar Maura 'oke!' zei ze opgewekt. Ze liep naar het bord, ging op haar achterpootjes staan aangezien het bord wat hoger hing, en haalde toen het blaadje ervan af. Ze legde het voor haar voorpootjes en keek toen even, met een vragende opgeheven wenkbrauw, richting de gangen. Waar bleef Kyra toch? Ze de vulpix ook al niet gezien in de guild...Maar ze konden niet te lang wachten aangezien Akila hulp nodig had. Indy besloot eerst nog even wat te doen voordat ze weg gingen op weg naar de dungeon, zo konden ze Kyra ook nog wat tijd gunnen. 'Laten we eerst naar de winkels gaan, zo kunnen we ons gereed maken voor de missie. goed?' vroeg ze aan Maura en teela 'oh en Teela, wil jij misschien het briefje even bij je houden? Ik heb namelijk nog geen rescue tas.. en om het nou met mijn mond te pakke...' ze grinnikte en wachtte op teela en Maura hun reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Aantal berichten : 45
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar, minimaal.
Partner: Ik heb nooit liefde gevoeld, of kunnen voelen.
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 8:30 pm

Teela snoof lichtjes, en pakte het briefje aan. "Waarom niet?" zei ze, met lichtjes opgetrokken mondhoeken. Hun eerste missie was iets simpels, maar het was altijd goed om goed te doen. Teela stemde in met Indy's idee om nog even naar de winkels te gaan. "Misschien kunnen we opsplitsen; dat iedereen ergens anders heen gaat..." stelde ze voor. Misschien was het geen goed idee, maar ze kon het altijd proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 8:37 pm

'Jah goed idee, Teela' stemde Indy toe 'ik ga wel naar Aipom's winkel, mijn ouders hebben me een kleine toelichting gegeven. Dat kan ik mooi voor ons team gebruiken' zei ze vrolijk. Even haalde ze een touwtje tevoorschijn dat om haar nek hing. Dit touw viel niet op aangezien deze onder haar witte nek kraag (? xD) zat. Aan het touw hing een zakje gemaakt van stof. Indy ging op haar kontje zitten en maakte het zakje open. Hieruit haalde ze een munt, het was het geld dat ze van haar ouders had gekregen. Ze hadden gezegd dat ze het mocht gebruiken om spulletjes voor haar team te kopen. Ze glimlachde bij de gedachte, wat waren haar ouders toch lief. Indy stopte de munt weer in het zakje en verborg het weer onder haar kraag. Veilig en wel, geen één slechte pokemon die het kon zien of stelen. Ze ging weer normaal staan en wende haar blik weer terug naar Maura en Teela.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Aantal berichten : 45
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar, minimaal.
Partner: Ik heb nooit liefde gevoeld, of kunnen voelen.
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 8:59 pm

Teela keek naar de munt, en herkende het meteen. "Oh, als je naar de winkel gaat..." zei ze, terwijl ze zelf ook een munt pakte. Ze stopte het in Indy's tasje, waarna ze haar aankeek. "We zullen veel verdienen, dus mag je het hebben." Ze grijnsde lichtjes, en deed weer een stap achteruit. Even keek ze weer op het briefje. Ja, het was perfect. Ze keek even naar Maura, en daarna weer naar Indy. Met dit team kon het niet anders dan geweldig worden. x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Emptyma okt 26, 2009 9:26 pm

Indy's heldere blauwe oogjes begonnen te stralen 'Dankje!' riep ze blij 'ik zal het goed uitbesteden, dat beloof ik' en ze gaf toen zomaar, Teela weer een knuffel. Ze grijnsde, de larvitar moest er maar aan wennen dat ze pokemon die ze echt aardig vond, graag een knuffel gaf. Dit ging automatisch, in haar roedel deed ze dit ook altijd. 'Als iedereen klaar is ontmoeten we elkaar weer hier? goed?' en na dit gezegd te hebben, glimlachde ze nog even lief naar haar teamleden, en trippelde ze toen de guild uit op weg naar Aipom's winkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grote Bord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Bord.   Het Grote Bord. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grote Bord.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Guild-
Ga naar: