Onderwerp: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 2:36 pm
Spoiler:
Client: Bubble! ♪ Objectief: Uitdaging! ♫ Plek: De Tempel van de Zee, beneden aan de Stormy Sea! ♪ Message: Yeay. Jullie zijn officieel uitgedaagd om de schat van de Tempel van de Zee te proberen te zien! ♪ Prijs: De schat, natuurlijk! ♫
Achi kwam weer eens aan bij de plek van de missie. Deze keer was het onder water een slechte gebied voor een Vuur Pokemon team maar ze kregen ook veel terug. Achi zuchtte hij was al naar de winkels geweest zijn tas zat nu helemaal vol. Zo vol dat het moeilijk zou zijn om snel te bewegen en wegrennen voor Water Pokemon. 'Waar blijven Levy & Tim nou?' Mompelde hij terwijl hij heen en weer keek.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 2:51 pm
Tim kwam aanlopen, hij wist de weg niet. Uiteindelijk zag hij Achi. Hij holde naar Achi toe en keek hem aan. 'Is dit wel zo verstandig..?' zei hij grijnzend. Ondertussen keek hij in het rond, het was er prachtig!
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:00 pm
Achi keek even naar Tim, Tim had gelijk. Hun waren vuur Pokemon en vuur pokemon konden 100% niet teegn water. Water deed gewoon heel veel damange bij hun. 'Jij als Team Leider kan de missie nog afschaffen.' Achi had alleen door gezet voor de prijzen. Hij had gehoord dat in de Tempel van de zee veel dingen te vinden waren. En met dingen bedoelde hij schatten.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:00 pm
Levy kwam aanhuppelen. Levy wist niet zeker of het kon lukken, maar levy probeerde het toch. "Hey Jongens" Zei Levy. "Zullen we..?" Vroeg Levy aan tim en achi. Levy hoopte dat ze de schat zouden vinden.. Dat zou echt de moeite zijn waard geweest!
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:03 pm
Achi draaide zijn hoofd om naar Levy die ook eindelijk was aangekomen. 'Oh, Hoi levy.' Zei hij rustig. Hij draaide zijn hoofd weer naar Tim toe. 'Gaan we door of stoppen we?' Vroeg achi rustig. Hij zuchtte en bekeek de Torchic rustig. Ze konden het proberen maar als de Team Leider Tim het niet wou zouden ze ok niet moeten doorzetten.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:07 pm
Tim dacht na, het kon positief aflopen maar ook negatief. 'We kunnen het proberen, maar als we verliezen is het best logisch.. dus als we gepest worden, het is onze eigen schuld..' zei Tim rustig. Tim liep een stukje verder, hij wou het wel doen, ook al hadden ze een groot risico om het niet te redden.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:11 pm
"Gepest? Joh, misschien lukt het ons wel hoor!" Levy ging de dungeon in. "Ik wacht daar op jullie!" Riep Levy. Levy wachtte in de dungeon op achi en tim. Levy keek vast rond. Het zag er..nat..uit.. Levy zuchtte. "Het lukt ons wel.." Zei Levy kalm.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:15 pm
Ook achi kwam binnen, hij deed zijn rugvlam uit. Als de Rugvlam gelijk blootgelecht werd aan water zou een aanval later minder sterk zijn doordat de vlam minder groot zou zijn. Achi keek weer even naar Levy die er ook al stond. Hij ging naast levy staan. 'Heb je toevallig ook een zwembad gekregen van de Ambipom?'
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:17 pm
"Ehm...nee.." Zei Levy. "Maar ik denk wel dat we dat nodig zullen hebben.." Levy slikte. "Kijk maar naar al dat water voor ons.." Levy zou dit nooit kunnen overleven zonder iets waardoor hij over het water kon gaan. "Heb jij iets bij??" vroeg Levy aan achi.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:22 pm
Achi schudde zijn hoofd, ook hij had geen special item voor water. 'Bootjes en Redding's vesten te koop.' Hoorde hij opeens. Dat was toevallig! Achi keek om zich heen wie riep het? Hij keek naar een Buizel. 'Riep jij dat?' De buizel knikte. 'Dat word dan €1000!' Zei de buizel. Achi keek naar zijn tasje hij had maar €200 dus hij was er te arm voor.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:29 pm
"Hé! Dat is oplichterij!" Zei Levy boos tegen de buizel. "Waar kom jij wel niet vandaan?! Pokérpg?!" Levy irriteerde zich hier enorm aan (xD). Levy wist niet wat hij moest doen. Zou hij proberen de buizel over te laten halen om die bootjes en reddingsvesten aan team vulcano te laten geven?
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:31 pm
Tim liep er ook door heen. Hij vatte iets op, hoe moesten ze er over? Tim kuchte en riep: 'We kunnen ook een grote lelie zoeken, en dan een paar stokken zoeken, en dan zo over het water varen..?'. Tim vond het best een slim idee, maar wat vonden de anderen?
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:33 pm
Achi keek even naar Levy. 'Wat is PokeRPG?' Zei hij rsutig, hij keek naar Levy oppeens kreeg hij gedachten van PokeRPG. De buizel keek even naar Achi & Levy. 'Ze hebben me door.' Zei hij in een Woleki Toleki aan een Aipom. [Srry moest even.] 'KOm we gaan door, we verdoer onze tijd.' Zei achi rustig. Hij keek naar Levy en Tim en wou weglopen en toen zei Tim wat. 'Dat is een slimme idee TIM!' Riep hij hard. Hij rende naar een paar stokken en pakte ze op.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:39 pm
"Jah slim idee tim!" Levy rende naar tim en zijn lelieblad toe. Levy pakte een stok tevoorschijn en levy plofte op het lelieblad. Opeens schoot er een magikarp uit het water. "Een water pokémon!" Levy keek verstijfd naar de magikarp. Levy mepte de magikarp en de magikarp was KO. "Ben ik dan zo sterk..?" zei levy verbaasd.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:40 pm
'Of jij ben veel levels up door onze vorige missie of de water pokemon zijn gewoon slap dat wij vuurpokemon ze makkelijk aankunnen!' Zei achi blij. Er sprong een Feebas uit het water. Deze keer deed Achi een Tackel en de Feebas was KO. 'Het lukt!' Riep achi blij, hij had zijn angst voor water pokemon verloren. Achi keek blij naar de rest en hielp levy met de leliblad.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:44 pm
"Als alle water pokémon hier zo slap zijn ben ik hier zo doorheen" Zei Levy blij. Levy vaarde verder met de stok. "Is dat verderop..de trap?" Levy kon het niet goed zien. Er hing een vage mist voor. "Zullen we erheen varen en kijken wat het is?" vroeg levy aan achi en tim.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:46 pm
Achi knikte hij begon met de stok te peddelen en ze gingen wat naar voren. ZE kwamen in de mist terecht. 'Ehh, ik kan niet in witte mist kijken alleen in Zwarte Rook.' Zei achi rustig. Hij opende zijn mond en de witte mist werd vervangen door Zwarte rook name rookgordijn. In de rookgordijn konden de water pokemon hun niet zien en zijzelf konden gewoon heen en weer bewegen omdat vuurpokemon in rookgordijn konden kijken.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:55 pm
(Jullie zijn mij vergeten! o_o) Tim opende zijn ogen, hij was al op het lelieblad! 'Thanks voor me erop te zetten!' zei Tim grijnzend. Hij keek door de rook heen, hij zag een paar Horsea's/Lotad's vredig met elkaar spelen.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 3:59 pm
Achi keek ook heen en weer. 'Hé dit is niet zo erg.' Zei achi rustig. De Lelieblad stroomde richting de trap en ze kwam op de 2de verdieping. 'Zie je.' Hij keek blij nu moesten ze nog maar 16F! Achi keek naar Levy en Tim het ging best goed het kon komen door de rookgordijn maar ook door puur geluk.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 4:01 pm
Levy keek droog naar de lotad's en horsea's die met elkaar speelden. "Oke maar we moeten verder" Zei levy. Levy peddelde verder. Ondertussen waren ze al op de 2de/3de verdieping (ik weet niet meer welke xD). "Dit is eigenlijk best wel rustig.." Levy genoot ervan.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 4:33 pm
Tim genoot er ook van, tot dat het water begon te schudden. 'Wh-aat?!' riep Tim angstig. Twee Gyradosen gingen met elkaar vechten, het water begon ernstig geen en weer te gaan. 'Hou julli evenwicht goed in de gaten!' riep Tim geschrokken.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 6:46 pm
Achi hield zich goed vast aan de grote leliblad. Een van de Gyaradossen deed een Surf aanval en een grote Golf kwam de richting van de lelieblad op. De lelieblad dreef mee op de golf en achi viel van het blad af. 'Help!' Riep hij snel. 'Ik kan niet zwemmen..' Hij begon wil heen en weer te spartelen met hoop dat hij weer op de Lelieblad zou komen.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 6:50 pm
"Ik red je!" Riep Levy. Levy sprong naar Achi toe. De boot kantelde, en Levy sprong ernaast. Nu lag Levy ook in het water. Wat was dat een mislukking.. "Help!" Riep levy. Levy kon ook niet zwemmen. "Tim, red ons!" zei levy. Ze waren in gevaar.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:01 pm
'Ik heb maar 1 ding dat ons kan redden.' Mompelde achi. Hij pakte een Warp Seed tevoorschijn en beet erin. Er verscheen een stofje. Alles wat de stof zou aanraken zou weg teleporteren. De boot , Levy , Achi & Tim teleporteerde weer naar de 2de Etage. [Ze zijn 3de dacht ik.] Achi zuchte opgelucht ze waren op de boot geteleporteerd. 'Sorry voor de Warp Seed maar ik kan niet zwemmen.' HIj keek even naar Tim & Levy. 'We kennen de weg tenminste.'
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:05 pm
Tim was nu weer op een bood. Hij pakte een stok en begon te varen, een paar Ledybas vlogen over het water. 'Hmm, ik heb honger!' riep Tim zunchtend. Hij pakte een appel en at hem op. Hij pakte nog twee appels en hield ze richting Levy en Achi.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken.