Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:05 pm
"Jah en het gelukkige ervan is dat we meteen bij de trap staan!" Levy wees naar de trap. "Nu kunnen we weer naar de 3de etage" Zei Levy blij. Levy beklom de trap. Levy was op de 3de etage. "Hey! De gyaradossen zijn weg!" Zei Levy blij.
EDIT:
Levy keek naar Tim. "Bedankt" Zei Levy. Levy at de appels. "Lekker..Ik had honger.." Zei levy. Zijn honger was weg.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:11 pm
'Dankje Tim.' Hij nam de aapel aan, precies voordat hij 1 hap wou nemen verloor hij 1 damange door honger. 'Dat was net op tijd.' Zei hij rustig, HIj nam een grote hap en bij de 2de hap was de appel al op. 'Dat was snel.' Zei hij droog. 'Gelukkig heb ik geen honger meer.' Achi pakte weer een stok en begon er mee te peddelen. Opeens verscheen er een kwaadaardige Buizel. 'Jullie wouden mijn bootje niet kopen!' Riep hij boos. Hij vuurde een waterpistool af op de boot maar de waterpistool was te klein op de bootje te braken. Hij vuurde er nog 1 af maar deze op de pokemon.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:16 pm
"Ik denk dat deze water pokémon iets sterker is.." Zuchtte Levy. Levy keek serieus naar de buizel. "Wij hoeven jou bootje niet! Ga terug naar Pokérpg!" Riep levy boos. Opeens kwam er een aipom tevoorschijn met een woleki toleki. De aipom schoot een swift af naar Levy. "Jullie wouden zijn bootje niet kopen!" Riep hij boos. Levy keek raar naar de aipom.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:19 pm
Achi keek raar naar Levy, hij had veel fantasie. 'Dan maar een gevecht beginnen!' Hij opende zijn mond en er schoot een SIntel tegen de Water Pistool van de BUizel. De Buizel was duidelijk sterker want de Sintel werd verpulverd en de boot schoot wat naar de achteren door de kracht van de Water Pistool. 'We moeten hier wegkomen!' Riep achi bang. Hij pakte een Tak en begon te peddelen voor zijn leven terwijl hij een sintel naar achteren deed.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:23 pm
"Nee we blijven doorvechten!" Riep Levy met wat moed. De buizel keek toen naar Levy. "Jij! Koop mijn boot!" De buizel deed een water pistool op Levy. Levy werd geraakt. "Oké! hier!" Riep Levy bang. Levy pakte ook een tak en peddelde zo snel als hij kon. "Hier tim jij ook een tak!" Riep Levy. Levy gooide een tak naar tim. "Vangen" riep levy nog.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:32 pm
Achi keek raar naar Levy die ook begon te peddelen. 'OHnee! Riep hij. Ze waren op een Warp Trap gekomen en ze werden weggewarpt. 'Gelukkig ontsnappen we zo aan de Buizel en Aipom.' Zei hij rustig. Ze lande in een grote kamer. 'Ik heb een Telescope..' Zei hij rustig. HIj pakte een Telescop en keek om zich heen.. HIj zag de trap naar de 4F!
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:37 pm
Levy pakte ook een item van de grond. "Ik heb een pure seed gevonden!" Zei Levy blij. Levy keek toen naar de trap die naar 4F leidde. "Kom jongens!" Levy rende naar de trap. Toen Levy bij de trap stond wachtte hij op achi en tim.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:41 pm
[Yk, we varen in zelfde bootje xD]
Achi keek raar naar levy die op hun wachtte. 'Je kunt niet op ons wachten want we zitten in dezelfde bootje.' Zei hij droog/ Hij begon weer te peddelen. Opeens verschenen er heel veel pokemon! 'Monterhouse!' RIep achi hard. Het waren allemaal lotad's. 'Sintel! Hij opende zijn mond en schakelde er 1 uit. Aangezien Lotad ook maar helft tegen vuur kon omdat hij helft gras was zou het misschien lukken.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 7:43 pm
"Sintel!" Riep Levy. Levy deed heel veel sintels. Samen met die van achi zou het misschien lukken. Een paar lotad's waren zwak en overleefden het niet. De rest deed een water pistool richting achi levy en tim. "Aanvallen!" Riep levy. Levy sprong omhoog om de water pistolen te ontwijken en hij deed een paar sintels gevolgd door fire punches.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 9:01 pm
Tim keek vrolijk in het rond. 'Peck!' riep hij grijnzend. Hij rende naar Lotad en deed een pack op hem. Hij werd geraakt en vloog naar een rots-achtig-iets toe. 'Jeeej!' riep hij grijnzend.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 9:27 pm
Levy keek verbijsterd naar de lotad's die om de beurt KO gingen. "Nu sintel!!" Riep Levy. Lev yschoot opnieuw heel veel sintels af en de lotad's waren bijna allemaal KO. Opeens kwam er een sterke lombre tevoorschijn. "Oke jongens dat is het! We verslaan de lombre, en gaan naar de trap!" Riep Levy die de moed niet opgaf.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 10:37 pm
Achi opende zijn mond, inplaats van ee Sintel kwam er deze keer een Swift uit! Allemaal sterretjes vlogen tegen de Lombre aan en de aanval deed meer damange dan een Ember zou doen. 'Ik ben 1 level up!' Riep achi blij. ZIjn ogen glinsterden eindelijk was hij een level up!
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo okt 25, 2009 10:56 pm
Tim liep ook de trap op en wachtte op Achi. 'Weetje, het gaat best goed, beter dan verwacht..' zei Tim vrolijk. Hij ging zitten en rusten even, als Achi zou komen zou hij weer verder gaan.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. ma okt 26, 2009 5:48 pm
[Je weet dat ze op een 1 Lelieblad zitten en dat we in een gevecht met een Lombre zitten die voor de trap staat? ]
Achi keek raar naar Tim, waarom hiel hij niet mee? Achi opende zijn mond weer er kwamen Sintel & Swift tegelijkertijd uit. De Swift werd verwarmd door de Sintel en kwam tegen de Lombra aan. De Lombre begon zijn evenwicht te verliezen.'Dit is jullie kans!' Riep achi luid.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. ma okt 26, 2009 10:18 pm
Levy keek eigenwijs naar lombre. "Aanvallen..!" Riep Levy. Levy sprong omhoog, uit het lelieblad. Levy viel de lombre aan met een vuur slag. Levy sprong weer op het lelieblad. "Nu, jullie jongens!" Riep Levy. Levy keek grijnzend naar de lombre.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. do okt 29, 2009 5:45 pm
Achi grijnsde dom en opende zijn mond. Er schoten vuursterretjes precies bij het water onder de Lombre. Het water begon te koken en de Lombre kreeg voetpijn. 'En nu hij afgeleid is..' Fuilsterde hij rustig. Hij opende weer zijn mond en deze keer schoten er vuurbolletjes.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. vr okt 30, 2009 6:22 pm
" Waah!" Riep levy. Levy schoot nog een ember af. "Laat ons er door, of je zult spijt krijgen!" Zei Levy terwijl hij bleef doorvuren! Uiteindelijk keek de lombre verzwakt naar team vulcano. De lombre viel bewusteloos neer en de team kon er langs!
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. vr okt 30, 2009 6:31 pm
Achi keek even rustig naar Levy, hij had het goed afgehandeld. Achi keek rustig naar de trap nu konden ze teminste door. 'Daar is mijn stok.' Zei hij rustig. Hij pakte de stok van de lelieblad en begon rustig te peddelen. 'Je, nu zijn we op 5F!'
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. za okt 31, 2009 10:56 pm
"Nog even doorgaan en we zijn na een paar weken bij de tempel van de zee!" RIep levy bijl. Levy peddelde verder. "Kijk een pelipper" Zei Levy. De pelipper flapperde naar levy toe en deed een wing attack. "Hé! Dat was niet aardig!" Levy keek boos naar de pelipper en deed een vuur slag.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. za okt 31, 2009 11:03 pm
Tim keek naar de Pelipper en deed een sintel. De Pelipper werd geraakt maar had niet veel schaden. Tim keek de Pelipper aan en concentreede zich. Wachtend en geconcentreed.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo nov 01, 2009 12:52 pm
Achi bleef droog voor zich uit kijken. Aangezien ze nu net op 5F waren moesten ze nog 13F om eindelijk onderaan te komen en misschien was de zee tempel er niet eens. Achi zuchte en keek naar de Peliper die hun aanviel. 'Sintel!' Riep hij zelf droog. Er vlogen een paar vuurballetjes tegen de pelliper aan maar die kreeg neit zoveel damange.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo nov 01, 2009 2:22 pm
Levy keek dom naar achi en tim. "Sintel!" Zei Levy ook. Levy deed een sintel op de pelipper. De pelipper had veel schade opgelopen van alle sintels.. "We kunnen maar beter verder gaan..We zijn nu wel heel lang onderweg.." Zei Levy.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo nov 01, 2009 3:30 pm
Achi knikte, levy had gelijk ze waren Idd heel lang onderweg. 'Ehh.' Achi pakte weer een stok en begon te peddelen ze moesten nog heel veel trapen en ze waren zeker meer dan 1 dag onderweg. Achi keek rustig naar levy en tim. Hadden ze niet een betere manier om vooruit te komen want peddelen ging heel langzaam. Zo langzaam dat ze er misschien over 1 week nog niet waren en dan was bubbel zeker al weggegaan omdat het te lang duurde.
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo nov 01, 2009 3:41 pm
Opeens kwam de buizel weer tevoorschijn. "JULLIE WOUDEN MIJN BOOT NIET KOPEN.." de buizel keek boos naar levy achi en tim. "Maar, ik ben over mijn woede heen en jullie kunnen een motor voor jullie lelieblad krijgen! Voor maar 200 poké euries!" Riep de buizel. Levy wist niet wat hij moest ondernemen. Zou het een goeie deal zijn?
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken. zo nov 01, 2009 3:59 pm
Achi keek even naar de Buizel, hij begon nu wel erg irritant te worden. 'Kijk..' Zei hij rustig. 'Ik heb voor jou dit..' Hij pakte een Warp Sead tevoorschijn. 'Kijk je gebruikt hem zo..' Achi pakte snel de motor af en gebruikte de Warp Sead op de buizel zodat hij weer naar 1F zakte. 'Dat was handig.' Zei hij rustig terwijl hij de Motor op de lelieblad plakte. 'Verdwijn.. Uit mijn terretorium..' HOorde je oppeens een stem. Achi keek bang om zich heen. Wie zou het zijn?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Speciale Missie - De Tempel van de Zee zoeken.