Character sheet Leeftijd: 12 jaar Partner: Tee-Hee! ♪ Team: --
Onderwerp: Guild Masters' room. wo okt 21, 2009 5:48 pm
Wish opende de deuren van een grote kamer. De kamer van haar en Ayrin, de Guild Masters, dus. Ze grinnikte. De pokémon die een Exploration Team wilden beginnen, zouden nu dus hierheen moeten komen, om dit bij haar en Ayrin aan te vragen. Rustig keek Wish rond. Het was goed opgeruimd, en erg groot. Ja, perfect. ''Goed zo..'' Zei en rustig, en ze plofte op één van de stoelen neer. In tegenstelling tot sommige Guild Masters, hadden zij wel een normale kamer, met normale stoelen. Als iemand een Exploration Team wilde beginnen, konden ze dat bij hun aanvragen, achter het kastje, wat je eigenlijk ook een bureau kon noemen. Wish snoof, en knikte. Ja, het was comfortabel genoeg voor haar en Ayrin.
Kotakea kroop door de vele nauwe gangen van het gildehuis. Het was erg nauw en deels ook vermoeiend. Ze moest toch hier zijn om zich aan te melden niet? Vele onbeantwoordde vragen spookten door haar kop. Als ze nou maar niet verkeerd zat. Ze liet een zucht ontsnappen uit haar keel en langzaam en al puffend kroop ze verder. Al snel kwam ze bij een énorme deur die natuurlijk haar aandacht trok. Zou dit de deur zijn tot de ruimte waar ze zich moest aanmelden? Ze waagde het erop. Ze duwde met veel kracht de deur met haar staart open en het eerste wat haat opviel was, dat het hier niet zo eng was als ze dacht. Ze kroop naar binnen en ze keek naar Wish die daar in een bureaustoel zat. Ze kroop naar het bureau toe en ze begon te spreken, met haar hoge piepstem "Is het hier dat je je moet aanmelden als lid van een pokémon exploratie team?". Ze wachtte erg nerveus af. Ze was in haar leven nog nooit zo nerveus geweest als nu op dit moment.
Vermoeid kwam Ayrin de kamer binnen. Meteen viel haar blik op de Dratini. Rustig, alsof Kotakea er niet stond, liep ze naar een stoel, waar ze in neerplofte. Ze keek even goed om zich heen. Haar blik viel even op een leeg, vitrine achtig ding. Ze vond het meteen een goede plek voor een Gracidea Bloem, waarmee zij in haar Sky Form kon veranderen. Ze keek even naar Wish. Ze zou het later wel vertellen. Pas nu liet ze haar blik op Kotakea vallen, en was het duidelijk dat ze haar zag. "Hallo." zei ze lief. "Dus, je wil een team maken?" vroeg ze. Ze keek weer door de kamer, alsof ze iets zocht. "En... zeg eens; waar is je buddy?" ze gebruikte altijd het woord 'buddy' als ze een teamgenoot bedoelde. Als je een team wou starten, moest je met zijn tweeën zijn. Kotakea leek echter alleen. Ayrin keek medelijdend naar Kotakea, en wachtte af.
Na een lange reis, en veel doorstaan te hebben kwam Levy de magby aan bij de guild. Levy stapte naar binnen en keek rond. Hij zag de guild master's room. Levy bibberde een beetje. Zou het hem lukken? Daar zou hij nu achter komen.. Levy klopte op de deur, en hij liep binnen. "Ehm..eh..g-guildmaster..?" Vroeg Levy beleefd. "Kan ik me hier aanmelden voor de guild..?" Vroeg Levy. Levy bibberde nog een beetje. Al snel was het over. "Ik heb nog geen exploration team maar..ik vroeg me af..of ik me alvast kon aanmelden!" Zei levy zelfverzekerd.
''Tee-Hee!'' Klonk Wish' stemmetje, en ze maakte een salto de lucht in, waarna ze de handjes van de Magby pakte, en vrolijk een rondje danste. Hierna ging ze op het bureau zitten, en grijnsde. ''Jij wilt een Team starten, toch? Nou.. Zeg eens. Waar zijn de anderen van jouw team?'' Vroeg ze droog. Ze keek hem aan met haar altijd even schattige glimlachje. Ze keek ook naar de Dratini, maar, wist dat deze en de Magby niet bij elkaar hoorden. ''Mijn naam is Wish,'' Wish vloog een rondje om de Magby, en grijnsde droog. Ze vloog de lucht in. ''Tee-Hee!'' Grijnsde ze weer droog, waarna ze weer voor de Magby landde. ''Maar, nogmaals.. Waar zijn de anderen van je team?''
Ayrin rolde van haar stoel, en viel met een bonk op de grond. Het enige geluid dat ze maakte was een zacht 'Welterusten', waarna ze zich omrolde en snurkend op de grond bleef liggen. Ze was zomaar in slaap gevallen. Waarschijnlijk doordat ze zo'n vermoeiende dag had gehad. Ze droomde over haar familie, en een tuin vol bloemen, en het gevoel dat ze kon vliegen... Zonder het te weten stond ze op, en begon ze rond te springen, alsof ze probeerde te vliegen.
Leah keek rond, wat moest je nou in z'n grote Guild? Ja, je inschrijven, maar ze had niet eens een partner of buddy-ding. Ze zuchtte. 'Ik kan het!' Mompelde ze naar de vloer. Ze liep door, de Guild in opzoek naar de Guild masters' kamer. Ze keek rond, toen zag ze een grote deur en liep er door. Ze keer recht in de ogen van 4 verschillende pokémon. Toen Leah een stapje naar voren wilde zetten stuikelde ze en viel recht op haar gezicht. 'Auw..' Klonk er gesmoord van de grond. Leah stond op en schaamde zich kapot.
'Tee-Hee!' Hoorde achi door de gang. Achi zuchte en keek twijfelend heen en weer. Hij stak zijn kleine pootje naar voren en duwde de deur een beetje open. Zijn hoofd stak door de deur en hij bekeek kamer. Een Shaymin sprong op en neer terwijl een Jirachi hyper heen en weer vloog. 'Ehh..' Achi opende de deur helemaal en sloot hem weer achter zich. 'Eh...' Hij stoterde even en alles wat hij zei was onbegrijpelijk. 'Sorry, wat ik wou zeggen was dat ik me wou aanmelden voor de guild.' Hij nam even diep adem. 'Het liefst wil ik solo werken maar als het moet join ik wel iemand die ook nog geen team heeft.'
''Oepsie!'' Wish vloog vanaf Levy naar Leah, en vloog een rondje om haar heen. ''Tee-Hee!'' Riep ze vrolijk, waarna ze naar de Cyndaquil toevloog. Ze pakte ook de handjes van deze beet, en maakte een dansje. Hierna vloog ze vrolijk een rondje om de Cyndaquil, en ging in het midden staan. ''Haai! Ik ben Wish,'' grijnsde Wish droog. Ze keek naar de Cyndaquil. ''Er zijn er al twee die geen partner hebben. Die aardige Magby, en die lieve Dratini,'' zei ze, ''Tee-hee!'' volgde, zoals gewoonlijk. Hierna keek ze naar de Eevee. ''Ah.. Kan ik jou ergens mee helpen?''
Levy keek naar de jirachi die met hem begon te dansen. "aangenaam kennis te maken.." Zuchtte Levy. Alweer een pokémon die weer eens niet normaal tegen hem kon doen. Levy liet zich los, en keek de jirachi aan. "Ik heb nog geen team!" Riep Levy tegen de jirachi. Levy zei het zo hard dat het door heel de kamer galmde. Levy ging droevig zitten. Levy dacht aan vroeger. Toen was hij ook al een buitenbeentje. Hij had geen vrienden, en nu ook al geen team. Levy zuchtte en keek de rond. Zou die cyndaquil hem willen joinen..?
Plotseling werd Ayrin wakker, en keek ze vaag om zich heen. "Wish!" riep ze boos, terwijl ze naar haar mede-GuildMaster keek. "Je geeft een feestje, en maakte mij niet wakker?" Ze ging beteutert in haar stoel zitten, toen ze opeens besefte dat zij en Wish een Guild hadden geopend. "Oh, welkom allemaal!" riep ze toen opeens vrolijk. Ze sprong weer van de stoel, en pakte een mandje van een tafeltje. 'Iemand een koekje?" ze grijnsde dom terwijl ze iedereen een koekje toegooide.
Een klein grijs koppie verscheen tussen de deuropening. Met haar blauwe oogjes keek ze verwonderd rond. Ze haalde diep adem en stapte toen naar binnen. 'Hoi, ik ben Indy!' zei ze vrolijk. Ze was hier gekomen voor een bepaald doel, ze wilde een exploration team beginnen! Al vanaf baby zijnde, droomde ze ervan om avonturen te beleven, schatten te vinden, vrienden te maken en nieuwe plekken te ontdekken. Indy's ogen begonnen spontaan te stralen bij de gedachte.
"Koekje!" Riep Ayrin, en ze gooide ook een koekje naar Indy, maar iets harder dan ze wou. Ze lette echter niet meer op; ze stak haar snuit in de mand met koekjes en at er een stuk of vijf. Er bleef één koekje over, die ze naar Wish gooide. "Altjeblaft!" Riep Ayrin. "Wacht, dat klopt niet..." diep in gedachten over hoe je 'alstjeblieft' moet zeggen ging Ayrin weer op een stoel zitten, weer vergetend dat ze een Guild had. (Okay, ze moet serieuzer worden... xD)
Tim liep twijfelend heen en weer, wat moest hij doen? Hij wou al zolang lid worden van een Guild, maar had hij wel genoeg ervaring..? Zijn droom is om mensen te helpen en dingen te weten komen over zijn verleden, vooral het gedeelte van zijn ouders. Als hij zo door bleef zeuren gebeurd er nooit wat, zei een heldere stem in zijn hoofd. Hij sprong in de lucht, hij wist het, hij gaat het proberen! Hij liep door het gras naar een Guild Master room. Uiteindelijk was hij er. Hij heisde zijn hand omhoog en maakte een vuist. Hij slikte en klopte op de deur van het huis..
Opeens werd er een koekje naar Indy gegooid, sneller dan ze had verwacht. Het koekje knalde tegen haar koppie aan en viel toen op de grond. Ze schrok heel erg en stond daardoor per ongeluk op het lekkernij. daar lag het koekje dan, in duizend en één stukjes. Met een trillend pruillipje wende ze haar blik weer terug naar de shaymin. En ze had nog wel zo'n zin in een koekje...
Laatst aangepast door Indy op wo okt 21, 2009 11:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
(ben een houndoom maar heb nog geen mooi plaaje kunne vinden)
Night rende snel door .Hij ging naar de plek toe waar hij zich kon aanmelden.Al was hij harstike dominnant en egewijs hij deed het wel.Al waren de meeste bang voor hem.Na een tijdje rennen kwam hij aan.Hij rook rond en zag vele andere pokemohn.En zo te horen waren die allemaal nieuw.Hij zelf had ook nog gee buddy maar hij zou het niet erg vinden als iemand bij hem wilde.Alleen ou hij de baas zijn.Night had lang gewacht en getraint en wilde nu wat terug doen.Hi stapte veder n ging zitten en wachte af.Zijn staart ging heen en weer.
Melanie liep een onbekend pad op toen ze haar hoofd helemaal leeg had gemaakt. Ze kwam ergens aan, waar haar leven totaal veranderde. Deze Piplup was te nieuwschierig om deze kans te verlopen. Melanie liep verder, het was De Guild, voor een exploration team. Misschien kon zij er wel één starten, maar ze was een beetje bang. Er stond dat je voor een exploration team twee leden nodig hebt. Maar onderweg had ze nog niemand ontmoet, wat moest ze nu? Het was haar enigste kans om echt iets te kunnen berijken met haar nieuwe leven.
Laatst aangepast door Melanie op do okt 22, 2009 7:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Leeftijd: 14 years. Partner: A cookie ♥ Team: //
Onderwerp: Re: Guild Masters' room. do okt 22, 2009 12:19 am
"O nee!" riep Ayrin, die de nieuwe pokémon de kamer binnen zag komen. "En de koekjes zijn net op..." ze had neit verwacht dat er zoveel pokémon kwamen die een team wilden. "Nou... Dan moet ik nu nieuwe koekjes halen!" ze sprong naar de deur, maar voor ze vertrok keek ze nog om naar Wish. "Wish, schat, regel jij de teams? Ik ben zo terug met nieuwe koekjes!" haastig sprintte ze naar Aipom's winkel, in de hoop dat ze daar koekjes hadden.
Character sheet Leeftijd: 5 jaar, een nobele heer. Partner: ? Team: ?
Onderwerp: Re: Guild Masters' room. do okt 22, 2009 11:10 am
Duistere stappen hoorde je door de nauwe gangen van het Guild Master's room. Pinta keek van links naar rechts. Zijn donker zwarte ogen waren groter in deze, kleine nauwe gangen. Pinta bleef staat en keek een gang in. Hij zag een grote Castlee een gang in gaan. Hij zette een hard loopje in todat hij bij Ayrin en Wish kwam. Hij deed de deur open en keek de pokemon's aan. Hij gaf een zacht knikje en keek toen naar Wish. ,,Ik wil ook graag mee doen met de training''Zij hij kortaf, waarna hij met zijn benen gekruisd ging zitten.
Onderwerp: Re: Guild Masters' room. do okt 22, 2009 11:35 am
Indy was het koekje alweer vergeten, verwonderd keek ze om zich heen. Er waren nog 3 pokemon bij gekomen, zouden die allemaal een exploration team willen beginnen? Ze ging zitten en begon haar grijze pootje te wassen om deze daarna over haar koppie te strijken. Na dit te hebben gedaan stond ze weer op en schudde ze haar lichaampje. Haar grijze oren vlogen alle kanten op. Met een glimlach op haar gezicht keek ze weer rond. De guildmaster waren erg aardig, maar Indy moest wel even wennen aan hun vrolijke gedrag. Ook de andere pokemon leken niet echt kwaad in de zin te hebben. Een bredere glimlach verscheen op haar gezicht. Ze zou het hier vast naar haar zin krijgen.
''Stilteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!'' Wish' felle stem klonk door de gehele kamer, en een lichtflits volgde. Hierna stond ze met een pruillipje in het midden van de kamer, tussen iedereen in. ''Nu volg ik er echt helemaal niks meer van! IEDEREEN IN EEN RIJ. ALS JE EEN EXPLORER TEAM WILT VORMEN..'' Even was ze stil, ''WACHT OP JE BEURRT!'' Riep ze toen. Ze ging weer op haar bureautje zitten, en wachtte op degene die als eerste voor haar ging staan met zijn of haar partner om een exploration team te maken. x]
Indy schrok zich rot toen de felle stem van Wish door de kamer heen galmde. Ze maakte een gek sprongetje in de lucht en keek haar toen met grote blauw oogjes aan. Gelukkig was Wish niet boos, ze wou alleen maar orde in de zaal. Indy dacht na, ze had nog geen partner kunnen vinden. Misschien moest ze dat maar gaan doen.. 'Ik ga een partner zoeken, en daarna kom ik terug om een exploration team te beginnen!' zei haar vrolijke stemmetje. Ze knikte kort naar Wish en haar glimlach verscheen weer op haar snoet. Ze draaide zich om en liep naar de deur 'tot zo!' zei ze nog, voordat ze was verdwenen.
Brown die alles hadt gehoord toen die naar binnen was gelopen ging ook in de rij staan. hij riep tegen Wish.'Hallo Jirachi ik wil me graag aanmelden!' hij keek Wish aan. en bleef netjes in de rij staan.
Achi de Cyndaquil was een van de eerste die binnen was gekomen, hij had zelfs al een dansje gedaan. Dus hij vond wel dat hij als eerste mocht. 'Ook, hoi Wish.' Zei hij rustig. 'Ik ben Achi, Leuk om je te ontmoeten.' Hij lande eindelijk op de grond van de dansje en begon duizelig heen en weer te lopen. Hij schudde zijn kop heen en weer en keek naar Wish. 'Oh, dus ik mag niet alleen in 1 team?'
Night keek rond en zag dat er een paar bij kwamen.Hij stond op en zag hoe Wish en de andere zeldzame pokemon deden "ik ben trouwens Night"stelde hij voor.Toen zag hij Indy weg gaan opzoek naar een parnter voor de team.Misschien zou hij dat ook maar moeten doen"ik ga ook op zoek naar een team"zij hij kort en liep met rustige passen weg naar de deur en liep weg.Hopelijk zou hij een sterk team vormen met meerder pokemons