Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk!

Ga naar beneden 

Naaam???
Eo Ire Itum [Latijn voor 'travel']
Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_lcap20%Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Tabiji [Japans voor 'journey']
Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_lcap40%Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_rcap
 40% [ 2 ]
Viaje [Spaans voor 'Journey']
Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_lcap20%Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Trajet [Frans voor 'journey']
Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_lcap20%Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Empty
BerichtOnderwerp: Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk!   Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Emptyzo nov 01, 2009 10:44 pm

Haay :3 Ik ben begonnen met een verhaal, etc. etc.. xD En dat ga ik hier posten! :3
Het heeft nog geen naam, maar jullie mogen dingen voorstellen =D
Hoofdstuk één:
Spoiler:

Eventuele fouten moeten gemeld worden ;p

Korte beschrijving:
Het gaat over Clin, een Shiny Manectric, die alles verliest door een verwoestende storm. Ze gaat op reis en doet vanalles, enzo x'D Ze ontmoet een Absol, wiens mes afgebroken is, en een Mightyena die dor de mensen is gemuteert.. Met deze twee gaat ze op reis, om uiteindelijk het Lot te verslaan, enzo.. :3


Nou, veel leesplezier =D

EDIT: Poll voor de naam toegevoegd! Very Happy Ideetjes mag je nog steeds insturen in dit topic Wink


Laatst aangepast door Ayrin op wo nov 04, 2009 1:10 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk!   Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk! Emptyzo nov 29, 2009 6:19 pm

Hoofdstuk 1 & 2 zijn samengevoegd omdat de hoofdstukken erg kort waren.. Hoofdstuk 2 (wat eerst H. 3 was) word ook een stuk langer.
&& ik denk dat ik niet verder ga, aangezien toch bijna niemand het lijkt te lezen. De enige twee waarvan ik zeker weet dat ze het hebben gelezen zijn Maaike & ikzelf.. ¬¬ Dus, als je neit wil dat ik stop moet je het zeggen enzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naamloos verhaal, suggestisch mogelijk!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Algemeen :: Off-Game :: Knutselhoek-
Ga naar: