Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Guild Masters' room.

Ga naar beneden 
+19
Candy
Dark Ghost
Winny
Maura
Teela
Lita
Chela
Brown
Lucario
Melanie
Night
Tim
Indy
Achi
Leah
Levy
Ayrin
Kotakea
Wish
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyvr okt 30, 2009 10:00 pm

Chela schreef:
Chela grinnikte. ''Valorer betekent schat,'' legde ze rustig uit. ''Valora, de naam van deze stad, komt ook van het woord Valorer,'' zei ze rustig. ''Mistake, Sombra,'' Chela fronste, ''Ik weet echt niks meer,'' gaf ze toen toe, en ze snoof. Ze grinnikte, en ging zitten, terwijl ze Lita aankeek. Deze was ook stil, maar, ook deze dacht waarschijnlijk na over een naam, ''Symmetry?'' Chela fronste. Symmetry betekende gelijkzijdig, zoals bijna iedereen wel zou weten.

Chela schreef:
(Inspiratieloosheid =o)

Lita grijnsde. "Oke, dan weet ik dat ook weer.." zei ze rustig. "Misschien is Daylight iets? Team Daylight?" mompelde Lita na een tijdje. Ze glimlachte, eindelijk had ze iets verzonnen. Maar of Chela het ook een goed idee vond, wist Lita nog niet zeker. Chela kwam met de namen Mistake, Sombra en Symmetry. Team Mistake? Zou kunnen, evenals de twee anderen. Lita zuchtte. Ze had al in ieder geval een naam bedacht, en daar was ze een beetje blij om. Maar misschien vond Chela Team Daylight niet zo'n goede naam..

(Inspiratieloosheid =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza okt 31, 2009 1:02 pm

''Ik vind het een goede naam, hoor,'' Chela grijnsde. Ze was nogal inspiratieloos (Even als ikzelf), en was toch al niet zo kieskeurig qua namen. Ze grijnsde, en haar bruine staartje ging wat heen en weer. ''Daglicht! ♪'' Zong ze droog. Ze had eigenlijk verwacht dat Lita, als Houndour, eerder Moonlight zou nemen dan Daylight. Maarja, de wonderen waren de wereld ook nog niet uit..

(Inspiratieloosheid =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 2:13 am

Spelend met een gouden sleutel zweefde een Jirachi door de gangen van de verlaten Guild. Maanden lang was deze verlaten geweest. Niemand, maar dan ook niemand had de Guild nog bezocht. Het was.. vreemd. Het hele gebied was opvallend stil geweest. Geen problemen, ofzo. Dat was ook de reden dat Wish aan het begin van het jaar de Guild had gesloten en was vertrokken, om bepaalde onafgemaakte dingen te regelen. Ze zag de grote bruine deur en grijnsde. Ze stak de gouden sleutel in het slot en draaide hem in een hoek van 90 graden. Hierna gebruikte ze haar psychische krachten om de deur mee te openen. Met een luid gekraak kwam de grote deur los. Met grote ogen keek de Jirachi naar de kamer. Er lagen beschimmelde koekjes. Met een vieze blik op haar gezicht teleporteerde ze hen weg, naar een plek waar niemand er last van zou hebben. Ze maakte, zonder haar handjes vuil te maken, ook even de kamer schoon, tot er geen pluisje meer te zien was. ''Tee-hee!'' riep ze luid en vrolijk. Ze keek even om zich heen en slaakte een diepe zucht, voor ze haar kontje neerzette op de tafel en vrolijk begon te zingen, alsof de Guild nooit gesloten geweest was, alsof ze nooit weggeweest was. Ze dacht dan ook niet na over veel dingen. Waar zou Ayrin zijn? was de eerste vraag die door haar hoofd spookte. Wanneer komen de eerste Pokémon? was de volgende vraag. Met deze twee vragen in haar hoofd, sloot ze haar ogen en begon ze weer vrolijk te zingen, de vragen weer vergetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 2:45 pm

Met de Gracidea bloem in haar mond vloog Ayrin richting de Guild. Ze was er lang niet meer geweest en had daar misschien wel een beetje spijt van. Haar broertje had haar net verteld dat Wish de Guild weer opende. En tja, dat kon Ayrin niet missen. Ze was blij dat het mooi helder weer was en ze de wind in de rug had. Anders werd ze nat, en daar hield ze niet van. De wind in de rug zorgde voor wat extra snelheid zodat ze de Guild eerder bereikte en Wish niet lang hoefde te laten wachten.

Al snel zag Ayrin het gebouw met de grote bruine deuren. Ze grinnikte vrolijk. De deuren waren inderdaad open. Ze versnelde en vloog een rondje om het gebouw, om voor de deur te landen. ''Wish!'' riep ze, waardoor de bloem uit haar mondje viel. Ze pakte hem weer op en stapte naar binnen. Ze herinnerde zich een soort stolp waar ze altijd de bloem had willen hebben. De stolp stond er nog, dus stapte ze er vlug op af. Wish had duidelijk al schoon gemaakt, want er zat nergens stof op. Ayrin opende de stolp en legde de bloem er in. Ze moest nog wel iets doen om de bloem goed te houden, maar dat kwam wel. Desnoods zou ze naar de Secret Garden gaan om een nieuwe te halen. Ja, dat was een goed idee. Ayrin draaide zich om en staarde naar de tafel. Daar had toch echt een mand met koekjes gestaan. Ach, waarschijnlijk waren ze beschimmeld en had Wish ze weggegooid. Ayrin wilde graag nieuwe koekjes halen, maar besloot eerst te wachten. De Guild was eventjes belangrijker. Na Wish even te hebben aangekeken sprong Ayrin op haar oude, favoriete plekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 5:17 pm

Het nieuws sprijde zich snel rond. De pokemon zeide dat de Guild weer open ging. Achi? De Cyndaquil. Was al een tijdje uit Parola gegaan. Hij had dan ook een reden. Zijn team, die was weg. Eerst was Tim, de Torchic weg gegaan. En daarna kwam zijn andere Team maat, Levy. ook niet meer. Hij was een tijdje alleen gebleven, alleen in parola. Maar toen werd het hem te veel. Als Levy en Tim er niet waren. Dan zou hij alleen verder gaan, of tenminste een andere persoon die samen met hem een Team kon vormen. Hij moest een tijdje lang wachten. Maar nu de Guild weer open was. Zou hij er helemaal voor gaan. Hij zou een nieuwe Team aanmaken. Op 4 poten kwam de kleine maar aardige Cyndaquil binnen. ''Halloo!'' Riep hij luid. Hij liep rustig richting het kantoor waar Ayrin en Wish hoogstwaarschijnlijk zouden zitten. EN zoals verwacht. Zaten ze in hun kantoor. ''Hallo,'' riep hij weer. Hij keek naar beide Ayrin en Wish. ''Lang niet gezien, maar ik wil een nieuw team aan maken. Denken jullie dat er iemand is om een team samen mee te maken.'' Hij keek even naar een mand waar vroeger koekjes in zaten. Er verscheen een grijns op het gezicht van de Cyndaquil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 5:35 pm

De Houndour liep voorzichtig de Guild binnen. Ze keek rond, proberend om dingen te herkennen van toen ze hier voor het eerst kwam. Een lange tijd was het stil geweest in Parola, wist de Houndour, die de naam Lita had gekregen. Ze wist niet zeker waarom. Waarschijnlijk waren er niet veel Pokémon meer die interesse hadden in een team. Ach ja, die moesten het zelf maar weten. Nu ze erover nadacht.. ze had Chela ook al een tijdje niet meer gezien. Zou ze al een team hebben, of zou ze, net als Lita, even weg zijn gegaan uit het gebied, om weer terug te komen als er weer interesse zou zijn..? Dat zou een vraag blijven, tenzij de Houndour de Ditto weer terug zou zien.

Ze stapte rustig de kamer binnen. Ayrin en Wish herkende ze meteen, van toen ze een team wou starten met Chela. Ook stond er een Cyndaquil in de kamer, waarvan Lita de naam niet wist. Misschien wou deze ook een team opstarten, maar wist hij niet met wie. Zij zou wel beschikbaar kunnen zijn, maar misschien wou de Cyndaquil niet met haar een team opstarten. Dat moest hij dan zelf maar weten. Lita kuchtte kort, waarna ze verder de kamer in liep. Ze kon het altijd vragen an de Cyndaquil, maar ze kon ook aan Ayrin of Wish vragen of er iemand was met wie ze een team kon opstarten. Lita besloot te wachten op een reactie, al was dat niet zo'n goed idee. Misschien hadden de drie haar niet eens gezien..

(Yayzels =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 5:45 pm

Een Shaymin, in haar Sky form, kwam de kamer binnen. ''Ayrin!'' riep de kleine Jirachi, Wish, vrolijk, voor ze de lucht in sprong en Ayrin knuffelde. Hierna ging ze op een lamp zitten en keek ze naar het plafond, die helemaal schoon was. Ze lette niet meer op Ayrin. Zoals altijd was ze weer vergeten dat er iemand was gekomen. ''You make me dance like no ones watching. You make me love like I'd never be hurt. Ever since you've been around my whole world has been turned. And I love you like I should, and I would cause I could, cause you're crazy good,'' zong ze vrolijk, terwijl ze weer op haar tafel ging zitten en een lief grijnsje op haar gezicht zette. Een Cyndaquil kwam aan. 'Hallo,' zei hij luid. Een grijns kwam op Wish' koppie. 'Lang niet gezien, maar ik wil een nieuw team aanmaken. Denken jullie dat er iemand is om een team samen mee te maken?' klonk zijn stem. Wish sprong op hem af en gaf hem vrolijk een knuffel, zoals ze altijd deed bij bekenden. Ze grinnikte. ''Tuurlijk, tuurlijk,'' grinnikte ze. Plots legde ze haar vinger op haar lippen en fronste ze. ''Waar zijn die andere schatjes? Die ehm.. Tim en Levy?'' Ze hief haar wenkbrauwen op. Achi had toch een team met die twee, dus waarom zou hij een nieuw team zoeken? Ze zouden vast en zeker niet dood zijn. Dat had ze wel geweten. Wat was er dan aan de hand? Waren ze verdwenen? Net als iedereen? Plots hoorde ze het geluid van voetstappen en keek ze op. Daar was een Houndour. Die had ze ook al gezien. ''Hallo!'' riep Wish vrolijk en ze maakte een pirouette, waarna ze de Houndour een knuffel gaf. ''Jij ook weer terug? Ah! Zo fijn dat er weer wat leven in het gebied komt,'' ratelde de Jirachi vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 6:01 pm

Al snel kwam er een Cyndaquil de kamer binnen. Ayrin bekeek hem eens goed. ''Hallo,'' riep hij plots, zodat Ayrin bijna achterover van haar stoel viel. Ze vond haar evenwicht echter op tijd en keek hem vaag aan. ''Je hoeft niet zo te schreeuwen!'' riep ze. Ze vloog naar hem toe en hield haar mondje bij zijn oor. ''We zijn niet doof!'' gilde ze daar in, waarna hij zelf begon te spreken. 'Lang niet gezien, maar ik wil een nieuw team aanmaken. Denken jullie dat er iemand is om een team samen mee te maken?'' Ayrin zag dat Wish hun kant op kwam en snel sprong ze op de tafel. Wish gaf hem een knuffel. ''Tuurlijk, tuurlijk,'' grinnikte ze. Ayrin ging zitten. Wist handelde dat wel af. ''Waar zijn die andere schatjes? Die ehm.. Tim en Levy?'' hoorde Ayrin haar vragen. Ja, dat wilde zij ook wel weten. Voetstappen lieten Ayrin omkijken. Een Houndour versteen in de deuropening. Ook deze had ze eerder gezien, maar ze wist de naam niet meer. Ze bleef zwijgen. Wish begroette haar met een gebruikelijke knuffel. ''Jij ook weer terug? Ah! Zo fijn dat er weer wat leven in het gebied komt,'' ratelde die vrolijk. Ayrin grinnikte. ''Ja,'' dacht ze hardop. ''geweldig! ♪'' Ze stond op van haar tafel en sprong naar de Houndour toe. Die was minstens 2x zo groot, maar dat maakte haar niet uit. Ze keek droogjes op naar haar. ''Hoe kan jij zo groot worden?'' vroeg ze dommig. Ze schudde haar koppie en keek even om zich heen. Voor de Houndour antwoord kon geven sprong ze weer op de tafel. ''Wiiiish?'' vroeg ze, terwijl ze een blik op de lege mand wierp. ''Kan jij koekjes regelen? Ik bedoel; ik wens koekjes!'' Ze draaide een pirouette en wierp een hoopvolle blik op de nu nog lege mand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi

Achi


Aantal berichten : 111
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6
Partner: -
Team: Geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 9:34 pm

Snel nadat Achi was binnen gekomen, hoorde hij gekuch achter zich. Hij draaide zich rustig om en keek nu naar een Houndour. 'Je hoeft niet zo te schreeuwen!' riep Ayrin opeens luid. Achi keek geschrokken naar Ayrin. Ze vloog naar hem toe. 'We zijn niet doof!'gilde ze luid in zijn oor. Achi keek haar even droog aan. Ze gilde anders wel in zijn oor. 'Tuurlijk, tuurlijk,' grinnikte Wish.'Waar zijn die andere schatjes? Die ehm.. Tim en Levy?' sprak Wish daarna Achi keek beide Wish en Ayrin even aan. ''Nou, dat weet ik niet precies,'' hij wende zijn blik even naar de grond. maar besloot al snel weer naar de 2 pokemon te kijken. ''Al voordat parola verlaten werd, was Tim weg. Toen waren alleen ik en Levy over. Maar al snel. Ging levy weg. Ik heb 1 maand alleen lopen wachten op hun. En toen Parola leeg was. Besloot ik ook maar weg te gaan. Maar nu Parola weer voller begint te worden wil ik natuurlijk in een Team. En dit keer, kan ik niet rekenen op hun 2. Ze laten me vast weer in de steek. net als de vorige keer. 'Wiiiish?' hoorde Achi, Ayrin vragen. Achi keek verbaasd op. 'Kan jij koekjes regelen? Ik bedoel; ik wens koekjes!' Achi bleef Ayrin even aankijken. ''Luisterde je wel?'' mompelde hij rustig. Het was grappig. Zulke onserieuze pokemon waren de Guild Masters. Maar daar was niks mee. Iemand die onserieus was was beter dan iemand die alles altijd volgens de regels deed. Tenminste, dat vond Achi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 9:58 pm

'Nou, dat weet ik niet precies,' begon Achi. 'Al voordat parola verlaten werd, was Tim weg. Toen waren alleen ik en Levy over. Maar al snel. Ging levy weg. Ik heb 1 maand alleen lopen wachten op hun. En toen Parola leeg was. Besloot ik ook maar weg te gaan. Maar nu Parola weer voller begint te worden wil ik natuurlijk in een Team. En dit keer, kan ik niet rekenen op hun 2. Ze laten me vast weer in de steek. net als de vorige keer,' ging hij door. Wish knikte. 'Wiiiish?' vroeg Ayrin toen ineens. Wish keek haar aan. ''Jaaaaa, Ayriiiiiiin?'' antwoordde ze droogjes. 'Kan jij koekjes regelen? Ik bedoel; ik wens koekjes!' wenste Ayrin. Wish knikte. ''Een wens, owh.. Ik heb al lang geen wensen meer vervuld,'' zuchtte ze tragisch en ze legde haar hand tegen haar hoofd. Hierna liet ze zich vanuit de lucht naar beneden vallen. Net boven haar bureau kwam ze tot stilstand en ze landde er met haar kont boven op. ''Ayrin wil koekjes hebben, dus hier.. Een hele bak vol met.. Koekjeees!'' riep Wish vrolijk. Ze stak haar handjes naar voren en de drie blauwe dingen aan haar kop begonnen licht te geven en bewogen een beetje. Een bak koekjes landde in Wish' handen. ''Koekjeees!'' riep ze droog, terwijl ze ze met haar psychische krachten naar Ayrin toe liet zweven. De doos kwam voor Ayrin tot stilstand. Hierna richtte Wish haar blik weer op Achi. ''Oke. Ik snap het. Dus je wil een nieuw team oprichten?''
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyza mei 08, 2010 11:19 pm

''Een wens, owh.. Ik heb al lang geen wensen meer vervuld,'' zuchtte Wish. Ayrin kreeg even de indruk dat ze het niet leuk vond om wensen te vervullen. Dat was toch iets speciaals wat iedereen wel wilde kunnen? Gelukkig wilde Wish haar wens toch vervullen. ''Ayrin wil koekjes hebben, dus hier.. Een hele bak vol met.. Koekjeees!'' Nu klonk Wish haar stem weer vrolijk. Ayrin sprong vrolijk op en maakte een salto bij het zien van de grote bak met koekjes. Daar had ze echt behoefte aan. Wish liet de koekjes naar Ayrin toe zweven, die ze met een brede grijns aannam. Ze pakte de mand in haar mond en droeg ze naar de tafel, om ze daar neer te zetten. Sky form was soms heel handig. Ayrin was groter, dus kon ze makkelijker dingen dragen. En ze kon vliegen.. Maar toch vond ze haar gewone vorm ook fijn. Klein, en schattig. Ayrin grinnikte dommig waarna ze een koekje uit de bak haalde. Het smaakte zoals alle andere koekjes; heerlijk. Ze at vlug haar mond leeg om Wish te kunnen bedanken. Net toen ze haar mond opendeed vroeg Wish iets. ''Oke. Ik snap het. Dus je wil een nieuw team oprichten?'' De vraag was naar Achi toe gericht, en het leek Ayrin wat flauw om het gesprek weer te onderbreken. Daarom richtte ze haar blik maar op de Houndour, die nog geen woord gezegd had. Ze pakte een koekje uit de bak en gooide hem naar haar. Ze hoopte dat ze hem zou vangen, want Ayrin hield er niet van als mensen onbeschoft omgingen met koekjes. Koekjes waren heilig. Lekkerder dan appels en welke bes dan ook. Die moest je niet op de grond laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 12:17 pm

''Houd je goed vast,'' sprak de Staraptor, Chela, toen de Guild in zicht kwam. Ze richtte haar snavel naar de Guild en ging met een duikvlucht naar beneden. Heerlijk, dacht ze bij zichzelf. Iedereen wilde dit toch kunnen? Ze haalde even diep adem en spreidde haar vleugels, zodat ze vaart minderden. Ze landde op haar klauwen op de grond. Met een grijns op haar kop keek ze naar de Growlithe, die op haar rug zat. Gelukkig kon ze haar nek ver draaien. Met haar snavel pakte ze hem beet en ze zette hem op de grond neer. Ze grinnikte en liep met grote passen de Guild in. ''Hier is het,'' sprak ze tegen de Growlithe, hopend dat hij haar volgde. Ze liep op haar klauwen de kamer van de Guild Masters in. Ze hield er niet van om in haar vogelgedaante te moeten lopen. Je moest er in vliegen, niet lopen. Dat hoorde gewoon niet, vond ze. Toch besloot ze nog even in deze gedaante te blijven. Ze was een beetje moe van de vlucht en het steeds van gedaante wisselen. Ze keek even om zich heen en zag Lita. Een grijns verscheen op haar snavel. Met die had ze eerst een team willen maken, voordat Parola ineens verlaten werd. Een zucht verliet haar bek. Oke, dan toch maar van gedaante wisselen. Ze keek even snel rond. Een Cyndaquil. Oke, daar kon ze mee leven. Ze kleurde wit en nam haar Ditto-vorm aan, voor ze in een Cyndaquil veranderde. Ze liep met een grijnsje op Lita af. ''Hallo,'' sprak ze. Ze vroeg zich af of Lita haar nog zou herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rock

Rock


Aantal berichten : 6
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 08-05-10

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 12:49 pm

De deur van de guild ging langzaam open. Je hoorde gekraak door dat de deur open ging. Een klein gedaante liep de Guild door en zei zacht.”Guildmaster room vinden!” en hij liep nog wat verder. Toen hij bij een deur aan kwam waar op stond ‘GUILDMASTER ROOM’ opende hij die deur. De deur ging makkelijker open dan de vorige deur. En hij liep naar binnen zijn kleine oogjes werden groot. Een Jirachi en een Shaymin zaten in die kamer dat hij toen nog zag en hij keek nog rond en hij zag een Cyndaquil en nog een.”Pardon zijn jullie de Gildemeesters?” Vroeg de Pokemon die Rock heten aan de Jirachi en Shaymin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 1:34 pm

De Jirachi, Wish, was de eerste die iets tegen haar zei. "Hallo!" begroette ze Lita vrolijk, gevolgd door een pirouette en een knuffel. Voor Lita was het iets moeilijker om terug te knuffelen, dus ze bleef staan, net als toen ze hier voor de eerste keer binnenkwam. ''Jij ook weer terug? Ah! Zo fijn dat er weer wat leven in het gebied komt,'' ging Wish vrolijk verder. "Ja, inderdaad," antwoordde ze. Het klonk niet supervrolijk, maar in haar stem was wel enige blijheid te horen. De Shaymin, Ayrin, kwam ook naar haar toe. Ze keek op een droge manier omhoog naar Lita. ''Hoe kan jij zo groot worden?'' vroeg Ayrin op een domme manier, ze schudde haar kop en keek om zich heen. Lita wou iets antwoorden, maar opeens sprong de Shaymin op de tafel. Hmm.

Ook de Cyndaquil keek even in haar richting, maar deze zei niks. Tenminste, niks tegen haar. Dan niet. Lita zuchtte, en ging zitten, achterom kijkend. Er kwamen nog meer Pokémon aan, een Staraptor en een Growlithe. De Staraptor keek, toen ze was geland, even in Lita's richting, waarna ze grijnsde. Lita keek haar even verbaasd aan. Kende de Staraptor haar? Waarom herkende de Houndour haar dan niet? Opeens zuchtte de Staraptor, waarna ze wit begon te gloeien. Ze kreeg een puddingachtige vorm, waarna ze de vorm van een Cyndaquil kreeg. Met een grijnsje liep de Cyndaquil op Lita af. "Hallo," sprak deze. Even dacht Lita na, maar opeens toverde ze een glimlachje tevoorschijn. "Hallo, Chela?" vroeg ze voor de zekerheid. Ze kende maar een Ditto, en ze dacht dat dat deze Ditto was. Natuurlijk kon ze ernaast zitten, maar ja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 2:53 pm

'Hallo, Chela?' vroeg de Houndour. Een grijns ontstond op het koppie van de Ditto, die momenteel de gedaante van een Cyndaquil had. ''Ja zeker,'' sprak ze kalm, blij dat de Houndour haar naam nog wist, en haar herkende. Ze haalde eventjes diep adem, voor ze om zich heen keek. Ze snoof zachtjes en richtte haar blik weer op Lita, de Houndour. ''Ben je hier ook om een team op te richten?'' vroeg ze voorzichtig, terwijl ze haar blik weer afwendde naar Ayrin en Wish. Haar droom was om het niveau dat zij hadden te bereiken. Maarja.. Elke Explorer wilde een Top-explorer worden, zoals zij. En dan vooral op zo'n jonge leeftijd. De meeste Guild masters waren al dertig jaar, ofzo. Maar deze waren nog geen eens 20.. Chela schudde haar kop even heen en weer en richtte haar blik op de andere Pokémon. Er was een Larvitar, een Cyndaquil -waarvan ze dacht dat ze hem eerder gezien had-, Wish, Ayrin, Prince, Lita en natuurlijk zij zelf. Verder was er niemand. Chela slaakte een diepe zucht. ''Het is hier rustig,'' sprak ze. Het was niet echt rustig, maar in vergelijking met vorige keer.. Chela fronste, terwijl ze haar blik op de Larvitar richtte. 'Pardon zijn jullie de Gildemeesters?' vroeg hij aan Wish en Ayrin. Chela zag dat Wish knikte. ''De enige echte!'' riep deze vrolijk.

-Jaja, ook heel ff Wish bespeeld, omdat ik anders een aparte post moest maken voor dat ene zinnetje. XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Rock

Rock


Aantal berichten : 6
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 08-05-10

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 3:06 pm

Rock keek naar de Jirachi die haar hoofdje knikte en zei ’de enige echte!’ Rockjes oogjes begonnen een beetje teglinsteren hij had eindelijk de Gildemeesters ontmoet eigelijk waren het pokemon die geen geslacht hadden maar goed.”Is er een Team waar ik misschien bij mag?” en Rock keek de Gildemeester aan.”Oja, ik ben Rock!” Zei Rock helemaal overdommpeld er waren 2 dingen die hem blij maakte. 1 was dat hij de Gildemeesters ontmoet had en 2 hij had nog nooit een legend gezien en helemaal geen 2. Misschien kon zijn dag nog beter worden als hij een team had gevonden tot die tijd keek hij de andere pokemon aan. En ging op zijn kontje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 3:52 pm

Plotseling kwam er een Staraptor binnen met een Growlithe achter zich aan. ''Welkom, welkom! ♪'' riep Ayrin vrolijk. Ze at nog een koekje. De Growlithe was bijna niet te zien, maar stak zijn koppie een beetje achter de rug van de grote vogel weg. Ayrin grinnikte dommig. Ze zag hoe de Staraptor opeend de vorm van een Ditto aannam en toen die van een Cyndaquil. Ook een Larvitar kwam de kamer binnen. ''Pardon zijn jullie de Gildemeesters?'' Gildemeesters? Wat een dom woord, vond Ayrin. ''De enige echte!'' antwoordde Wish. Ayrin knikte. er was geen reden om iets te zeggen. Ze zag de Ditto met de Houndour praten, en besefte opeens dat die twee ooit eerder samen een team hadden gewild. Misschien zouden zij nu ook wel een team maken samen. ''Is er een Team waar ik misschien bij mag?'' Ayrin hield haar kop scheef toen ze de Larvitar hoorde praten. ''Alle teams zijn weg. Iedereen moet overnieuw beginnen, en nog niemand heeft alweer een team!'' riep ze. Haar stem klonk duidelijk bedroefd. Hopelijk kwamen er snel wat teams.. ''Oja, ik ben Rock!'' riep de Larvitar toen. ''Ik ben Ayrin!'' reageerde Ayrin vrolijk. Ze zette zich af en vloog een rondje door de kamer. Vervolgens landde ze bij de bak koekjes. Met haar mondje pakte ze er een koekje uit, die ze naar Rock gooide. Dit deed ze nog eens, maar dan naar Chela. En eentje naar Achi, en naar Prince. Lita had er al een gehad, dus die kreeg niet meer. Tot slot gooide ze er ook een naar Wish. ''Wie heeft nog niet gehad?'' vroeg ze toen luid. Ze had het gevoel dat ze iemand vergat, maar wist even niet wie.

Er zit een klein stukje in waar ik zeg wat Prince doet. Dit mag, want ik ben ook Prince.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rock

Rock


Aantal berichten : 6
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 08-05-10

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 3:57 pm

Rock begon opeens droevig te kijken toen Ayrin zei dat er nog geen teams waren. tot hij de Mannelijke Cyndaquil zag. hij liep naar hem toen en zei." Zullen wij een team vormen?" toen zag hij een koekje die naar hem gegooid werd en pakte die.”Dankje Shaymin!” en Rock keek opeens weer blij. Hij keek de Cyndaquil aan. Hij wachte op zijn antwoord. Onder tussen begon hij rustig aan zijn koekje teknagen hij had allang geen eten meer gehad. Dit koekje was erg lekker. Heel andere dan een ander koekje veel lekkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 4:11 pm

'Is er een Team waar ik misschien bij mag?' vroeg de Larvitar. 'Oja, ik ben Rock!' stelde de Larvitar zich toen voor. ''Mijn naam is Wish! Aangenaaaaam!'' riep ze vrolijk. Ayrin zei nog iets tegen de Larvitar, maar Wish lette niet echt op. Toen Ayrin koekjes begon te gooien, ving Wish de hare zonder enige moeite. Ze stopte het hele koekje in één keer in haar mond. Ze kauwde wat en slikte het toen door. ''Teeeee-heeee! ♪'' riep ze vrolijk, terwijl ze een pirouette maakte in de lucht. Ze gaf Rock een knuffel. Toen ze hem los liet, vloog ze de lucht in. Ze ging op een lamp zitten. ''I said a shoo be do be do be. I mean a ru be do be do be. I mean a do be do be do be,'' begon ze te zingen. Haar zachte stemmetje vulde de kamer, maar bleef een beetje op de achtergrond. Alsof de radio aan stond, eigenlijk. ''Thats how you make me feel. I said a shoo be do be do be. I mean a ru be do be do be. I said I do be do be do be, love you,'' zong ze door, terwijl ze met haar voetjes heen en weer bewoog. Pokémon dachten vaak dat zij gestoord was. Dom. Dat de geruchten maar simpelweg.. Geruchten waren, en dat ze geen goede Guildmaster en Time Gear beschermer was. Maar, ze was niet dom. Ze had gewoon lol. Ze keek even de kamer rond. Chela ving haar koekje met haar mond, bedankte Ayrin en at hem op. Wish grinnikte. Ze vond Ditto's leuk. Zo van gedaante kunnen wisselen, enzo. Toch.. Ze zou nooit iets anders willen zijn dan een Jirachi. De kracht om wensen te kunnen vervullen was geweldig, even als het kunnen vliegen zonder vleugels. Geweldig, gewoon.

-Chela wordt ook heel ff genoemd. Ik ben haar ook, dus..-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 6:49 pm

Chela grijnsde. "Ja zeker," sprak ze op een kalme manier. Ze haalde even diep adem, waarna ze even rondkeek. Vervolgens snoof ze, en wendde ze haar blik weer naar Lita. Deze keek haar even aan. Ze vroeg zich af waar Chela was geweest. Hopelijk was het niet een al te gevaarlijke plek, ofzo. ''Ben je hier ook om een team op te richten?'' vroeg Chela voorzichtig. Lita glimlachte, ze wou net die vraag aan Chela stellen. Dat was vast toeval. "Toevallig wou ik die vraag net aan jou stellen. Maar, ja, ik ben hier om een team te kunnen oprichten, samen met iemand anders. Ik vraag me alleen af of jij hier om dezelfde reden bent gekomen, en of je nog steeds een team samen met mij wou oprichten. Al zou ik het niet een groot probleem vinden als er nog iemand in het team zou komen," grijnsde Lita. Ze was al een tijd stil geweest, daarom was het ook best onverwacht dat ze opeens zo veel achter elkaar zei. Maar haar kon het niks schelen, ze was al blij dat ze Chela weer zag.

Opeens herinnerde ze zich het koekje weer dat op haar hoofd was geland. Vreemd genoeg was deze niet op de grond gevallen. Ze liet het koekje naar haar snuit glijden, en gooide hem op, waarna ze het koekje ving, en glimlachend op at. Ze kon het koekje moeilijk met een van haar poten van haar hoofd af halen, zonder hem op de grond te laten vallen. Dit was ook de snelste manier. Maar ja. Een diepe zucht liet Lita weer naar Chela kijken. ''Het is hier rustig,'' sprak deze. Lita knikte. Echt rustig was het niet echt, maar wel rustiger dan toen Lita hier voor het eerst was. De Houndour knikte. "Ja, inderdaad," mompelde ze, rondkijkend in de kamer. Echt veel Pokémon waren er niet. Ze zuchtte zachtjes, waarna ze haar blik naar Chela wendde. Misschien had deze iets gezegd, maar had ze dat niet gehoord, ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Prince

Prince


Aantal berichten : 11
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 08-05-10

Character sheet
Leeftijd: 5 jaar.
Partner: -
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 6:57 pm

Prince volgde Chela naar binnen. De kamer van de Guildmasters was niet moeilijk te vinden. Hij zag dat Chela in een Cyndaquil veranderde en naar een Houndour toe liep. Blijkbaar kende zij haar al. Prince zuchtte. Hij kende vrijwel niemand. Hij besloot eens rond te kijken. Net op dat moment kwam er een Larvitar naar binnen die meteen de Guildmasters aansprak. Er was ook een Cyndaquil. En natuurlijk Wish en Ayrin. Plots werd er een koekje naar Prince toe gegooid. Verbaasd ving hij het koekje met zijn mond. Het was de Shaymin, Ayrin, die het koekje gegooid had. Ze gooide ook naar andere Pokémon, maar niet naar de Houndour. Prince vroeg zich af waarom, maar besloot het niet te vragen. Zou hij iemand aan moeten spreken om een team mee te maken? Prince wist het niet. Misschien zat hij liever in een team met Chela, omdat hij haar al wat beter kende. Maar, die ging waarschijnlijk een team maken met de Houndour. Prince zuchtte. Was hij maar nooit naar Parola gekomen. Hij had beter in het 'gewone' wild kunnen leven. Daar wist hij tenminste wat vanaf. Nu stond hij hier, in een Guild, met een hoop Pokémon die hij niet kende. Hij besloot maar naar Chela toe te stappen. Hij wist niet wat hij moest zeggen, dus ging hij gewoon maar bij haar staan. Hij knikte naar de Houndour, als teken dat hij haar gezien had. Hij wist niet zeker of hij zich al moest voorstellen, of dat Chela dat voor hem deed. Want, zo ging dat toch? Als twee vrienden van één Pokémon elkaar ontmoetten, dan stelde die ene Pokémon de andere twee aan elkaar voor. Prince wilde zuchten, maar hield zich in. In plaats daarvan richtte hij zijn blik op Chela.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crush

Crush


Aantal berichten : 11
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 09-05-10

Character sheet
Leeftijd: 8
Partner: Wie wil mij nou als partner?
Team: Nog niet

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 6:59 pm

Stap stap. Kleine voetjes liepen de Guild master room binnen. Een trillende Tryoge stapte richting de Jirachi en Shaymin. Hij slikte en zei bevend. "Ehm.. Hoi ik ben.. Crush. Ik wil me graag aanmelden bij deze Guild. E..en ik moest nog wat zeggen. Winny heeft zijn familie weer gevonden en is verhuisd. Die wou zich afmelden.." Hij slikte even en keek de Jirachi aan. Hij hield het doekje om zijn nek vast en zijn beentjes trilden. Oh hopelijk wordt ik aangenomen. Hopelijk is er nog een groep waar ik bij kan. Hopelijk. hij schudde zijn hoofdje eventjes en zei: "En a..als ik er bij mag weet u dan ook een groep?" Crush zette een paar stapjes naar achter. Zijn doekje om zijn nek trilde en begon langzaam uit zijn knoop de glijden. Hij knoopte het weer strak en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 7:43 pm

'Toevallig wou ik die vraag net aan jou stellen. Maar, ja, ik ben hier om een team te kunnen oprichten, samen met iemand anders. Ik vraag me alleen af of jij hier om dezelfde reden bent gekomen, en of je nog steeds een team samen met mij wou oprichten. Al zou ik het niet een groot probleem vinden als er nog iemand in het team zou komen,' sprak de Houndour plotseling. Chela was even verbaasd. De Houndour had nooit echt veel gezegd. Chela dacht even na. ''Tuurlijk lijkt het me leuk om samen met jou in een team te gaan, Lita,'' besloot ze rustig te zeggen. Plots herinnerde ze zich dat ze een Growlithe had meegebracht. Hij liep net naar hen toe. ''Prince, dit is Lita,'' sprak ze. ''Lita, dit is Prince.'' Ze hief haar wenkbrauwen op en keek Prince aan. Hij had veel interesse getoond in een team. Ze fronste. Zou hij misschien bij haar en Lita willen? Zoja, zou Lita dat niet erg vinden? Chela dacht terug aan Lita's woorden. Al zou ik het niet een groot probleem vinden als er nog iemand in het team zou komen, had ze letterlijk gezegd. Chela grijnsde licht. Nu was er nog een vraag. Moest ze aan Prince vragen of hij bij het team wilde, of moest hij dit zelf vragen? Zou hij zich verplicht voelen als zij het zou vragen? Ze wilde niet dat hij zich verplicht zou voelen. De frons op haar gezicht werd groter, terwijl ze verder nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 10:00 pm

Lita liet haar blik op een Growlithe vallen, die erbij was komen staan. Kort keek ze naar Chela. Kenden ze elkaar? Sinds kort of al heel lang? Lita wou iets zeggen, toen Chela begon te spreken. ''Tuurlijk lijkt het me leuk om samen met jou in een team te gaan, Lita,'' reageerde ze op een manier dat best rustig leek. ''Prince, dit is Lita, Lita, dit is Prince,'' stelde ze de twee opeens voor. Lita keek de Growlithe, waarvan ze dacht dat hij Prince was, aan. "Oh, hallo Prince," begroette ze hem op een vriendelijke toon. Ze glimlachte vaagjes, waarna ze weer naar Chela ging. Ze vroeg zich af.. zou Prince bij hun team willen? Zou Chela dat niet erg vinden? Misschien was dat de reden waarom ze hem meegenomen had! Alhoewel, ze kon hem ook hebben meegenomen omdat ze hem de Guild wou laten zien. Lita slikte, en wendde haar blik weer naar Prince. "Prince, heb je interesse in een team..?" besloot ze te vragen. Ze wist natuurlijk niks van enige gesprekken tussen Chela en Prince. En ze mocht het vragen, vond ze, want vragen kon altijd, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Prince

Prince


Aantal berichten : 11
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 08-05-10

Character sheet
Leeftijd: 5 jaar.
Partner: -
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Emptyzo mei 09, 2010 10:30 pm

''Prince, dit is Lita,'' klonk Chela's stem. prince knite even. ''Lita, dit is Prince.'' Prince zag dat de Houndour, Lita, hem aankeek. Hij grijnsde wat onzeker. ''Oh, hallo Prince,'' begroette ze hem. ''Hallo, en aangenaam,'' reageerde Prince. Hij wist niet wat hij anders moest zeggen. Hij kon vragen of hij bij hun team mocht, maar.. Hij wist niet eens of ze wel een team aan het maken waren. Maar, wat anders? De Guild was er voor om teams te vormen. Dan was het logisch als zij ook een team maakten. Alhoewel hij niet zeker wist ov Lita en Chela samen een team wilden. ''Prince, heb je interesse in een team..?'' vroeg Lita plotseling. Prince richtte zijn blik op haar. Goede vraag.. Had hij wel interesse in een team? Dat was waarschijnlijk de beste manier om deze wereld te leren kennen, dus ja. ''Ja. Nouja, zo kan je het wel noemen,'' sprak hij. Het was duidelijk dat hij (nog) niet barstte van het zelfvertrouwen. Dat kwam voornamelijk doordat alles nieuw voor hem was. Meerdere vragen schoten door zijn gedachten, en hij besloot er een hardop te vragen. ''Hebben jullie al een team?'' Deze keer was er meer zelfvertrouwen te horen. Er was in elk geval geen twijfel meer te horen, en dat was goed. Hij hield zijn kop even een beetje scheef. Hij zou eerst wachten op antwoord, dan pas nog iets vragen. En als Lita of Chela nog iets vroeg, zou hij antwoord geven. Tenminste, als ze iets aan hem vroegen. Hmmn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Guild Masters' room.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Guild-
Ga naar: