Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Guild Masters' room.

Ga naar beneden 
+19
Candy
Dark Ghost
Winny
Maura
Teela
Lita
Chela
Brown
Lucario
Melanie
Night
Tim
Indy
Achi
Leah
Levy
Ayrin
Kotakea
Wish
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 12:39 am

Spontaan gaf ze Teela opeens een knuffel 'Jaa team Destiny!' riep ze vrolijk. Toen ze realiseerde wat ze aan het doen was schrok ze. Blozend stapte ze naar achter, 'Ik eeh... sorry... eh..' ze schaamde zich rot. Ze ging op haar achterpootjes zitten en trok weer met haar voorpootjes haar oren voor haar gezorgd. 'Sorry, ik ben gewend pokemon die ik aardig vind te knuffelen. Bij mijn roedel en familie deed ik dat ook altijd..' zei ze zachtjes. Ze mocht Teela erg graag, net zoals de rest van de teamleden. Maar op de één of andere manier was er iets bij Teela, iets bekends. Indy kon niet echt goed plaatsen wat. Alsof ze familie waren. Indy ging weer normaal staan en glimlachde vrolijk. Na dit te hebben gedaan liep ze naar Ayrin. Ze koos bewust voor Ayrin aangezien ze bang was dat Wish weer raar naar haar ging staren. Toch vond ze, ze wel beide erg aardig. 'Eehh.. Ayrin?' stamelde ze lief 'We hebben een naam bedacht voor ons team. Team Destiny!' klonk haar stem nu trots
Terug naar boven Ga naar beneden
Maura

Maura


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 4
Partner: -
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 4:44 pm

Voor de zoveelste keer leunde Maura weer op haar bot. Ze gaf haar ogen goed de kost in de Guild; hij zag er mooi, en goed onderhouden uit. '...Team Destiny...' hoorde ze vaagjes. Dus Team Destiny zou de naam van hun Rescue Team worden? Maura grijnsde lichtjes. Het was een goede naam, dat gaf ze toe. Maura ademde diep in, en hief haar bot over haar schouder heen, oppassend dat ze niemand mepte die toevallig naast of achter haar stond. Afwachtend keek ze van Indy, naar beide Guild Masters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 6:23 pm

"Dus, Team Destiny?" vroeg Ayrin lief. Ze grinnikte, en draaide een rondje. "Mooie naam, prachtige naam! ♪" zong ze vrolijk, waarna ze een koekje pakte. Ze grinnikte weer, en gooide het koekje de lucht in. Een echte leider van een team zou meteen het koekje vangen, en bewijzen dat hij of zij het waard was leider te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 6:31 pm

Indy glimlachte vrolijk naar Ayrin, ze vond de naam van Teela mooi, en dat was hij ook. In een oogwenk zag ze dat Ayrin een koekje in de lucht gooide. Indy wist niet wat hiervan de bedoeling was maar ze besloot het koekje te vangen aangezien ze de vorige niet had kunnen eten. Ze zakte door haar voorpootjes, zette zich af via haar achterpootjes en sprong toen de lucht in. Met haar bek greep ze het koekje vast en belande ze daarna weer keurig op de grond. Tevreden werkte ze het koekje weg, mmmhh.. iedereen had gelijk, de koekjes waren inderdaad heerlijk. Ze draaide haar lichaampje en likte de laatste paar kruimels van haar lippen weg. Ze trippelde terug naar Teela en ging met een tevreden glimlach weer naast haar zitten. 'Mag Teela ook een koekje? en Maura en Kyra? ze zijn heerlijk en ik vind dat zei ze ook verdienen!' zei ze vrolijk tegen Ayrin. Ze wist niet dat het koekje dat Ayrin in de lucht gooide, een soort ritueel was voor degene die leider zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 6:54 pm

Ayrin sprong bovenop Indy, en begon haar te likken. "Gefeliciteerd met het leider zijn!" grinnikte ze tussen het likken door. Ze sprong van Indy af en gaf Teela, Maura en Kya ook een likje. "En nu registreren!" Ze vergat de vraag van Indy totaal. "Registreren, registreren... ♪" zong ze vrolijk. Ze draaide wat rondjes op de tafel, en keek toen naar Indy. "geregistreert!" Ayrin grinnikte vrolijk, en nam een koekje.

[Indy mag nu het topic bij 'de teams' onder alegeen maken x'd]
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 7:17 pm

Voorzichtig kroop de kleine swinub door de gangen de Guild master room binnen. Angstig en trillend kroop Winny naar Ayrin toe en zei stotterend. "M..m..mag..ik...l..lid..w..w..worden van d..deze. Guild?" Swinub kuchtte en zei al een stuk minder stotterend.: "Weet u..uu ook een leuk team om l..id van te worden. Ik wil heelveel pokemon redden en schatte vinden!" Hij zette zijn kleine rugzakje voor zich en haalde er een stuk je koek uit die hij genietend op at.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyza okt 24, 2009 7:33 pm

Ayrin trok een wenkbrauw op, die ze niet had. "Jij moet zelf beslissen welk team je leuk vind!" zei ze, overdreven vrolijk. "Er zijn er al drie, en er komen vast nog wel meer!" Ze grinnikte dom, en sprong van tafel. Lita en Chela waren ook al bijna klaar met het maken van een team. Dat zou het vierde team al worden... Misschien was het slim om alvast aan de expeditie te denken, die Ayrin wou plannen. Ayrin keek weer naar de vitrine. De Gracidea bloem groeide in de Secret Garden, en voor zover ze wist was dat de enige plek.
Plots kreeg Ayrin een geweldig idee voor de expeditie. Ze grijnsde breed, en sprong weer op de tafel. Tien keer zo vrolijk als ze net was begon ze liedjes te zingen, die totaal nergens over gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 9:44 am

De Swinub knikte en vroeg zacht: "Maar mag ik ook solo werken, mijn moeder zei dat Solo beter was dan in een team. En ik vind dat leuker. Mag dat?" Swinub keek met schattige oogjes naar Ayrin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:04 am

DG zweefde de kamer binnen hij zag winny niet en zweefderegelrecht op Ayrin "ik kom hier om me aan te melden bij de guild..." mompelde hij

Edit by Achi, te korte post!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:38 am

Winny keek naar de grote Spiritomb. Hij trilde en kromp ineen als een klein balletje. Hij pakte weer een stukje koek uit zijn rugzakje hij at het op en wandelde naar het grote bord. Wie weet zou hij daar iets leuks vinden.

Edit by Achi, te korte post!


Laatst aangepast door Winny op zo okt 25, 2009 2:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 2:04 pm

Opeens werd Indy bedolven onder likjes van Ayrin en lachend rolde ze op haar rug. Nadat dit over was ging ze weer rechtop staan en wreef ze met haar grijze pootjes over haar snoet. Ze grinnikte, Ayrin begon te zingen dat ze aan het registreren was. En na een tijdje was het eindelijk zover. Indy, Maura, Kyra en Teela waren nu een officieel team! Team Destiny! Indy's oogjes begonnen er spontaan van te stralen. Ze wende haar blik naar Teela en de rest, en grijnsde trots 'Oke! laten we aan onze eerste expeditie beginnen!' zei ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 7:36 pm

Ayrin draaide haar rug naar de Swinub. Wat een domme vraag, vond ze. "Als je solo wil werken, hoef je je toch niet aan te melden?" zei ze kortaf. Hierna wendde ze zich tot Dark Ghost. "Aah... wie is je buddy?" ze grinnikte dom, terwijl ze door de kamer keek. Nog een paar teams erbij en ze konnen beginnen aan de eerste expeditie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost


Aantal berichten : 26
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : waarschijnelijk ergens in het Zeta kwadrant op dwerg planeet beta-1256

Character sheet
Leeftijd: Volwassen
Partner: ......
Team: ik werk liever solo....

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 7:38 pm

DG, die al een hele lange tijd niets gezegt had keek ayrin aan
"ik ben Dark Ghost en ik ga samen met Winny..." zei Dark ghost

EDIT by Doos: Maak je post please ietsje langer... <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 8:24 pm

Chela schreef:
''Oke, Lita,'' zei Chela kalm, ietwat nerveusjes. Ze ging zitten, en keek de Houndour recht in haar ogen aan. ''Jij bent hier vast ook om een team te starten.. Wat ik ook zie, is dat jij, net als mij, hier alleen bent..'' Ze beet op haar lip. ''Wil jij samen met mij een Team beginnen? Ik weet dat we elkaar pas net kennen.. Maar we hebben vast en zeker beiden hetzelfde doel, anders waren we hier niet,'' zei ze kalm, en ze snoof. Ze wist niet of Lita zou willen, en zou haar niks kwalijk nemen als ze niet zou willen. Maar, Chela zou het wel leuk vinden om een team te starten met deze Houndour.

De Ditto, die nu een Eevee was, begon te spreken. Ze dacht dat Lita ook een team wou starten, en zag dat de Houndour alleen was. Chela had gelijk. Lita knikte bevestigend, waarna ze een stap naar voren deed. Opeens vroeg Chela of Lita met haar een team wou beginnen, iets wat Lita aan Chela wou vragen. Ze knikte. "Ik wou net hetzelfde aan jou vragen.." grijnsde ze. Ze vond het een leuk idee om een team met Chela te starten, ook al kenden ze elkaar niet heel goed. Maar dat zou vast nog wel komen, dacht Lita.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 9:17 pm

Chela grijnsde. Spontaan ging haar bruine staartje heen en weer. De Houndour was aardig, dat was duidelijk. Chela grijnsde dom. ''Ehm.. Wie wordt de leider en.. Wat wordt de naam van het team?'' Ze keek Lita aan. Lita was waarschijnlijk beter als leider dan zij zou zijn, daarom had ze eigenlijk liever dat Lita de leider zou worden. ''Wil jij de leider worden?'' Vroeg ze grijnzend, terwijl ze begon na te denken over een teamnaam. Wat zou een leuke naam zijn? Team.. Team Suerte? Nee, dat zou Lita vast niks vinden. Suerte betekende Bestemming. Chela zuchtte. Een naam verzinnen was moeilijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Teela

Teela


Aantal berichten : 45
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd: 2 jaar, minimaal.
Partner: Ik heb nooit liefde gevoeld, of kunnen voelen.
Team:

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 9:40 pm

Teela keek naar Indy. Ze hadden nu een team... Indy stelde voor meteen te beginnen, en Teela knikte instemmend. Ze zei niks, omdat ze geen idee had wat ze zou moeten zeggen. Rustig liep ze de Guildmasters' room uit, op weg naar het grote bord met missies.


Laatst aangepast door Teela op zo okt 25, 2009 9:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Whoopsie xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:01 pm

Vrolijk trippelde Indy achter Teela aan, ze ging er vanuit dat Maura en Kyra met hen mee gingen. Dit zou hun eerste missie worden, Indy had besloten haar uiterste best te geven. Ze sloot de deur achter zich en liep toen met haar team mee opweg naar het grote bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:23 pm

Chela vroeg wie de leider werd, en wou ook weten wat de naam van het team werd. "Ik heb er geen problemen mee om de leider te zijn, maar als jij de leider wil worden, mag dat ook.." antwoordde Lita, waarna ze even nadacht. "Dus dat probleem is opgelost, denk ik. Maar wat wordt de naam van het team..?" vervolgde ze. Lita had helemaal geen namen in gedachten, dus zou ze een paar ter plekke verzinnen, als ze al een paar ideeën kreeg.

(Inspiratieloosheid =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:27 pm

''Innocence? Valorer?'' Chela hief een wenkbrauw op. Innocence vond ze een geweldig woord, en Valorer betekende Schat in het Italiaans of Spaans, ze had geen idee. ''Universe?'' Ze snoof, en dacht verder na. ''Astro?'' Team Astro. Nouja, zou kunnen. Ze dacht dieper na, maar kon niet echt iets verzinnen. ''Ik sta er trouwens op dat jij de leider wordt,'' grijnsde ze dom, terwijl ze weer begon na te denken over een naam.

(Same.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lita

Lita


Aantal berichten : 16
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 22-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In jouw hoofd =D

Character sheet
Leeftijd: 7 jaar
Partner: =o
Team: Nog geen

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 10:57 pm

Lita glimlachte bij de namen die Chela opnoemde. Team Innocence? Zou kunnen. Maar als Lita zou evolueren, en Chela in een of andere grote Pokémon zou veranderen, zagen ze er niet zo 'innocent' uit, ook al was het een mooie naam voor een team. Team Valorer? Lita wist even niet wat het betekende, maar het kon wel een naam zijn voor een team. Team Universe? Net als de andere twee namen zou deze ook kunnen, evenals Team Astro. Lita had geen namen in gedachten, ook al probeerde ze namen te verzinnen. Dit lukte niet echt. Toen Chela zei dat ze graag wou dat Lita de leider werd, grijnsde deze. "Oke, ik word de leider als jij dat niet wil. Nu alleen nog een teamnaam.." antwoordde Lita, waarna ze weer begon met nadenken over een teamnaam.

Lita schreef:
(Inspiratieloosheid =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chela

Chela


Aantal berichten : 25
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 6 Jaar
Partner: Nee.
Team: Geen.

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 11:00 pm

Chela grinnikte. ''Valorer betekent schat,'' legde ze rustig uit. ''Valora, de naam van deze stad, komt ook van het woord Valorer,'' zei ze rustig. ''Mistake, Sombra,'' Chela fronste, ''Ik weet echt niks meer,'' gaf ze toen toe, en ze snoof. Ze grinnikte, en ging zitten, terwijl ze Lita aankeek. Deze was ook stil, maar, ook deze dacht waarschijnlijk na over een naam, ''Symmetry?'' Chela fronste. Symmetry betekende gelijkzijdig, zoals bijna iedereen wel zou weten.

Chela schreef:
(Inspiratieloosheid =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy

Candy


Aantal berichten : 5
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 5 Jaar
Partner: I'm on my own..
Team: Heaven

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 11:06 pm

Met grote passen kwam een kleine Pikachu aan. Ze keek rond in de kamer: Wat waren er veel pokémon! Maar, ze kwam niet om vriendjes te maken. Zij en Faith wilden een Team aanvragen! Team Heaven, zou het worden. En zij zou de leider worden! Ze was klein, maar dat kon haar niks schelen! Ze kon hardstikke sterk zijn als ze flink zou trainen, dacht ze. Hard snoof de Pikachu, terwijl ze riep: ''Guildmaster? Ik wil een Team Maken!'' Ze kwam hard boven het lawaai uit met haar stemmetje, en keek recht in de ogen van Wish..
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 5
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens

Character sheet
Leeftijd: 3 jaar al, veel hè?
Partner: niet
Team: heaven

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 11:14 pm

Faith kwam plotseling binnen rennen. Ze hijgte en had hard gerend. Gauw zocht ze Candy en ging naast haar staan. "Sorry dat ik zo laat ben..." Het was de bedoeling geweest dat ze samen dat team aan zouden vragen. Faith schaamde zich een beetje, ze had een knalrood hoofd. Ze wist van gister nog dat ze de pikachu op het hart had gedrukt dat ze écht op tijd zou komen. Ze was namelijk niet iemand van de tijd, ook al had een goed geheugen en was ze het dus absoluut niet vergeten, ze liet zich gewoon nog te vaak afleiden door een pluisje of kleine pokemon waar ze op kon jagen. Bovendien was ze niet bepaalt slim en handig in bepaalde dingen, maar creatief was ze zeker.


Laatst aangepast door Faith op zo okt 25, 2009 11:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy

Candy


Aantal berichten : 5
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 23-10-09

Character sheet
Leeftijd: 5 Jaar
Partner: I'm on my own..
Team: Heaven

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 11:17 pm

Candy grinnikte. ''Wish!'' Riep ze. De Jirachi kwam eraan vliegen. ''Tee-Hee!'' Riep deze, en ze keek de twee aan. ''Jullie willen een team beginnen? Naam? Leider?'' Wish keek hen nog steeds aan. Candy grijnsde. ''Ik ben de leider van team Heaven!'' Riep ze uit. Ze zag hoe de Jirachi knikte. ''Tiedeldiedéé, Tiedeldiedáá. Hoppa!'' Candy hief een wenkbrauw op. ''Klaar, jullie team is Klaar!'' Riep Wish toen. Eindelijk, ze hadden een Team! Candy keek Faith blij aan, en sprintte weg. ''Kom mee!'' Riep ze nog, voor ze uit het topic verdween.

[Dit kan omdat ik beiden ben.]
[Ik maak topic aan bij 'De Teams'.]
[Niemand anders mag dit BTW doen, he? Wish 'Bespelen'.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Aantal berichten : 5
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 25-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : ergens

Character sheet
Leeftijd: 3 jaar al, veel hè?
Partner: niet
Team: heaven

Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Emptyzo okt 25, 2009 11:37 pm

Faith zat nog bewonderd te kijken naar Wish. Het ging zo snel. Voordat ze het wist was team Heaven al aangemaakt en rende Candy weg. Faith keek verward om zich heen. Gauw achtervolgde ze Candy, die natuurlijk al lang uit het zicht verdwenen was. Gelukkig wist Faith waar ze heen ging. Faith vond het wel vervelend dat ze nu weer moest rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Guild Masters' room.   Guild Masters' room. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Guild Masters' room.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Guild-
Ga naar: