Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Maaike's art =D

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Maaike's art =D   Maaike's art =D Emptyvr nov 06, 2009 10:32 pm

haay!
Één van mijn hobby's is tekeningen en het leek me daarom ook leuk om mijn tekeningen en andere art dingetjes te laten zien! =D
Wat ik erg leuk vind om te tekenen is anime/manga/pokemon en dieren. Ook vind ik het heel leuk om scènes uit pokeRPG of Parola te tekenen.

Hieronder mijn eerste tekening van Parola. Het is een scéne van Team Destiny met hun 1e missie in de Secret garden:
Spoiler:

Even voor de duildelijkheid; ze lopen op een pad, rechts van hun zit de muur van de grot en links van hun loopt het pad steil naar beneden en maakt plaats voor een rivier. (dit is een beetje onduidelijk vanwege het licht etc.) Btw. Teela heeft een Everstone in haar handen. De rest is denk ik wel duidelijk ^^


Misschien ga ik de tekening nog linearten en inkleuren met Photoshop. Maar dit weet ik nog niet zeker.

Xx

p.s ik doe geen verzoekjes aangezien ik al amper tijd heb voor mijn eigen tekeningen. Ideeën zijn altijd welkom! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike's art =D   Maaike's art =D Emptyvr nov 06, 2009 11:09 pm

Indy lijkt een beetje misvormd, maar verder issie..

LLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKK <3333

Tip: Er steekt een klein stukje steen uit dat water, toch? Als je daar omheen nou wat 'golfjes' maakt, wijrd het al duidelijker dat het water is! =3 Het kan zijn dat je dat heb gedaan, maar dan moet je het ietsje duidelijker maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Indy




Aantal berichten : 91
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner:
Team:

Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike's art =D   Maaike's art =D Emptyvr nov 06, 2009 11:19 pm

thanx! =D
En bedankt voor de tip, het is btw. een lelieblad wat erin drijft x3. En ik had die kringeltjes er inderdaad omheen gedaan , dit kun je alleen niet goed zien.. Maar als ik hem ga inkleuren zie je het wel beter.
Xx.
p.s het klopt wel dat Indy een beetje misvormd is, het klinkt stom maar eevee tekenen is niet makkeljk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike's art =D   Maaike's art =D Emptyvr nov 06, 2009 11:22 pm

Ow jah, nu zie ik het. Een lelieblad, jah =)

&&&&& Ik weet hoe moeilijk Eevee tekenen is! ;o Ik wil mijn PMD figuurtjes soms tekenen, en ik ben zelf Eevee, dus.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 37
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Character sheet
Leeftijd: A few years..
Partner: Liefde..? Nee bedankt!
Team: Nog geen..

Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike's art =D   Maaike's art =D Emptyza nov 07, 2009 3:59 pm

WOW!! Je kan beter tekenen dan ik.. T_T
Ik kan alleen elfjes en landschappen tekenen.. -.-'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maaike's art =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike's art =D   Maaike's art =D Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaike's art =D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Algemeen :: Off-Game :: Knutselhoek-
Ga naar: