Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Jigglypuff's verwisselshop

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wish
Guild Master
Wish


Aantal berichten : 63
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Character sheet
Leeftijd: 12 jaar
Partner: Tee-Hee! ♪
Team: --

Jigglypuff's verwisselshop Empty
BerichtOnderwerp: Jigglypuff's verwisselshop   Jigglypuff's verwisselshop Emptywo okt 21, 2009 6:00 pm

''Jiggly!'' Klonk de zangerige stem van Wish, terwijl ze richting de Jigglypuff vloog. Jigglypuff, de leider van het niet veel bezochte, maar zeker handige verwisselwinkeltje, begroette haar lieflijk. ''Ah, Wish, leuk je te zien!'' Klonk het vrolijk. Wish knikte. ''Ik kom niet om wat te wisselen, Jiggly,'' zei ze rustig. ''Ik wil je wat vertellen. Ik en Ayrin hebben een Guild geopend. De leden zullen vast en zeker een keer langs komen. Áls ze d-'' Wish kon haar zin niet af maken. ''Weten ze dat ze hier, net als bij de voormalige Croagunk Swap Shop, bepaalde dingen kunnen inruilen voor nieuwe dingen?'' Jigglypuff keek Wish aan. ''Zoals ik al wilde vragen: Als ze dan eens langs komen, doe dan rustig. En, waarschijnlijk wel,'' zei Wish toen. Jigglypuff kennende zou die helemaal vrolijk doen bij het zien van nieuwe gezichten, daar had Wish geen zin in.. Wish grinnikte. ''Nou, dag Jiggly!'' Zonder dat Jigglypuff nog iets kon zeggen, vloog Wish weg. ''Tee-Hee!'' Klonk haar stemmetje nog, voor ze uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://parola.actieforum.com
 
Jigglypuff's verwisselshop
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: