Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Op onderzoek uit.. (TWP)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptywo nov 04, 2009 11:36 pm

(The World's Paralysis - Verhaallijn topic.)
(Iedereen is toegestaan! =))


Met grote passen liep een pokémon de guild binnen. Wat arrogantjes keek hij om zich heen. Hmmn.. Waar zou hij moeten zoeken? Hij had pas één enkele Time Gear.. Hij had er toch meer nodig. Hij keek om zich heen. Hij moest wat rondvragen. 'Weet u misschien waar ik een Time Gear kan vinden?' Ja. Dat zou goed zijn. Niemand die iets zou vermoeden. Per slot van rekening wilden veel pokémon een Time Gear zien. Niemand die meteen zou denken dat hij hem nodig had. Nodig voor The World's Paralysis! Hij lachte duister, en keek toen om zich heen. Rustig ging hij zitten, en stak een grasspriet in zijn mond. ''Hij kan zo lief onschuldig zijn..'' Zong hij zacht, terwijl hij met een grijnsje op zijn gezicht langzaam zijn ogen sloot, wachtend op een pokémon die hem zou kunnen helpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptywo nov 04, 2009 11:47 pm

Precies daarna verscheen er een schim in de Guild. Medea de Mesprit wou eens op bezoek bij Ayrin en Wish, om iets belangrijks te bespreken. De Lucario viel haar meteen op. Zials gewoonlijk vond ze het onbeleefd hem te negeren, dus zwoof ze naar hem toe. "Hallo.." Zei ze. Haar stem klonk een beetje zweverig, alsof ze diep in gedachten was. Even keek ze om zich heen of er ook andere Pokémon waren, maar de Guild leek redelijk verlaten. Hierna richtte ze haar aandacht weer op de Lucario. Zwijgend bleef ze hem aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 10:17 am

Winny wandelde de door de guild. Hij had nog geen team maar hij wist een paar pokemon die er een zoude beginnen waaar Tim lid van kon worden. Hij zag mesperit en Lucario. "Hoi" zei hij vrolijk en hij keek naar de Mespirit. Mespirit was een legendarische pokemon zou zei een time gear bewaken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 6:57 pm

De Lucario snoof. Aha! Een Mesprit. Bronnen hadden hem verteld dat zij één van de vijf Time Gear bewakers was. Tjah. Die van die Celebi had hij al. Hij grinnikte. Die Time Gear was al veilig opgeborgen bij hem. Hij keek de Mesprit onschuldig aan. ''Hallo, Mesprit,'' begroette hij haar beleefd. ''Zou ik u wat mogen vragen over de Time Gears? Ik ben een onderzoeker, en kom van ver hier vandaan om de Time Gears en andere dingen in dit gebied te bestuderen,'' zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 7:16 pm

Winny keek de Lucario met grote ogen aan. "Maar dat betekent dat uw veel weet! Waar komt u precies vandaan? En wilt u mij helpen slimmer en sterker te worden dan ik nu ben?" Vroeg Winny op gewonden als een fan. Hij pakte zijn rugzakje en nam een stukje koek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 7:19 pm

''Helaas mijn vriend,'' sprak Blame helder, ''Ik heb geen tijd voor kletspraat. Sociale contacten sluiten doe ik niet. Ik vertrek binnenkort toch weer,'' zei hij kalm, en hij grijnsde. Een neppe grijns. Maar.. Niemand die dat zou merken. Hij sloot zijn ogen, en opende ze weer. ''Ehm.. Maar, ik weet nog niet genoeg over de Time Gears..'' Besloot hij toen te zeggen, en hij fronste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 7:22 pm

Medea keek raar naar Blame. Niet veel pokémon vroegen naar de Time Gears. "Ik neem aan dat u al een hoop weet van de Time Gears?" Ze keek achterdochtig naar Blame. "Achja, iedereen wil weten van de Time Gears!" ze maakte een rustige salto in de lucht, waarna ze weer naar Blame keek. "U zei dat u wat wou vragen over de Time Gears? Vraag maar wat u wil weten. Maar, helaas, ik kan nu niet garanderen dat ik antwoord geef.." Ze grijnsde, waarna haar blik even naar Winny gleed. Natuurlijk, de kleine Pokémon die opkeken naar de groteren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Winny

Winny


Aantal berichten : 44
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd: -
Partner:
Team: -

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 7:39 pm

"T..T..Time gears? Dat zijn toch van die dingen die de tijd instand houden ofzo?" Waarna Winny door Blame's antwoord een beetje teleurgesteld naar de grond keek. Winny kuchte en vroeg een beetje zenuwachtig. "Ik heb nog nooit een Time gear gezien mag ik er ooit een zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptydo nov 05, 2009 7:45 pm

Afkeurend keek Medea naar Winny. "Dat zul je vanzelf wel merken." zei ze kalm. Ze liet in haar stem iets te erg horen dat ze hem maar irritant vond. "Sorry." zei ze direct daarna. Het klonk ook niet echt aardig, maar zo was het wel bedoelt. Ze richtte haar aandacht weer op Blame. "Nou? Wat wil je weten?" Aandachtig keek ze naar hem, zonder iets te vermoeden van wat hij wel niet wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptyvr nov 06, 2009 8:45 pm

Blame grijnsde licht. ''Oh, my lady..'' Zei hij rustig tegen Medea. ''Ik weet wat u bedoelt..'' Zei hij kalm. ''Er zijn genoeg onbetrouwbare types op deze wereld.. Achja. Niks aan te doen,'' zei hij tragisch. ''Maarja. Ik heb mijn huiswerk gedaan,'' zei hij. Hij pakte een groot vel. Het was de kaart van Parola. Hij wees vijf gebieden aan, waaronder de Star Cave en de Secret Garden. Op alle vijf de plaatsen stond een teken van een Time Gear. ''Klopt het dat hier de vijf Time Gears verborgen zijn, My Lady? En dat zij allen een beschermer hebben?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptyvr nov 06, 2009 11:16 pm

Medea knikte. "Dat klopt." Deze informatie kon iedereen weten, dus kon het geen kwaad het te vertellen. Aandachtig bekeek ze de kaart. Ze had niet vaak een kaart gezien die zo in detail was uitgestippeld. Blame wees ook haar gebied aan, zag Medea. Medea wist niet wat ze van Blame moest denken. Hij leek vrij onschuldig, maar toch was er iets aan hem wat ze niet in orde vond. Ze haalde ongezien haar schouders op. Het zou wel niets zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptyzo nov 08, 2009 10:32 pm

Blame knikte, ''Dank u.. Mylady,'' zei hij rustig. ''De vijf beschermers zijn.. Een Mesprit, Medea.. U, als ik het goed heb.. Een Jirachi, Wish.. Een Celebi, Time.. Een Azelf, Crystal.. En tot slot, een Shaymin met de naam Ayrin.'' Hij zuchtte. Oke. Als al deze informatie klopte, zou hij eindelijk kunnen beginnen. Hij grijnsde licht. De Star Cave zou zijn eerste bestemming worden. De Secret Garden zijn tweede..
Terug naar boven Ga naar beneden
Medea

Medea


Aantal berichten : 8
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 24-10-09

Character sheet
Leeftijd:
Partner: I'll be lonely all my life.
Team: //

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptywo nov 11, 2009 4:32 pm

Medea knikte en grinnikte. "U weet veel, meneer." Zei ze. Niet iedereen wist uit zijn hoofd wie de 5 beschermers waren. "Maar.. Waar heeft u die informatie vandaan, als ik vragen mag?" Medea verwachtte een antwoord als 'overal', maar ze wou er toch naar vragen.

[Inspiloos.. >.<]
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame


Aantal berichten : 7
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 04-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar..
Partner: Love isn't my thing.
Team: Ik doe niet aan die dingen..

Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Emptyzo dec 20, 2009 9:47 pm

- BUMP =D -

Blame zuchtte. ''Ik weet veel, maar nog niet genoeg,'' zei hij kalm, en hij knikte respectvol naar Medea. ''Ik heb de informatie overal vandaan. Van oude boeken tot overgrootouders.. Gewoon weg alles. Ik heb hier natuurlijk ook even rondgeneust, waar ik ook veel wijzer van ben geworden..'' Blame grijnsde. Medea wist blijkbaar nog niet dat hij al één Time Gear had. De meesten pokémon voelden zich heel fijn in de buurt van de Time Gear. Het verbaasde hem dat Medea nog niks had opgemerkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op onderzoek uit.. (TWP) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op onderzoek uit.. (TWP)   Op onderzoek uit.. (TWP) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op onderzoek uit.. (TWP)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Guild-
Ga naar: