Parola
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Explore a new world..
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ambipom's Storage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ayrin
Guild Master
Ayrin


Aantal berichten : 75
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 16-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Groningen.

Character sheet
Leeftijd: 14 years.
Partner: A cookie ♥
Team: //

Ambipom's Storage Empty
BerichtOnderwerp: Ambipom's Storage   Ambipom's Storage Emptywo okt 21, 2009 6:02 pm

"Hier is het." zei Ayrin. Ambipom keek vrolijk naar het gebouw. Het was perfect voor zijn storage. "Dus... wat zei je nou dat je ermee wou?" Vroeg Ayrin met haar lieve stemmetje. "Ik wil een Storage maken." Antwoordde Ambipom, die een paar stappen richting het gebouw deed. "Je weet wel, om spullen veilig op te slaan als je op een missie gaat." Ayrin knikte. Ambipom was te vertrouwen; hij wist precies wat hij deed. "Ik denk dat de guild members daar erg blij mee zullen zijn. Als ze een schat vinden die ze niet kwijt willen raken meot er toch een plek zijn waar ze het veilig kunnen achterlaten..." Ayrin grinnikte bij het zien van de blik in Ambipom's ogen. "Nou ja, veel succes ermee!" riep ze nog, waarna ze zich omdraaide en weer wegliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy


Aantal berichten : 72
Exploration Points : 0
Registratiedatum : 21-10-09
Leeftijd : 27
Woonplaats : Gímmert (Gemert)

Character sheet
Leeftijd: 13
Partner: Achi & Tim
Team:

Ambipom's Storage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ambipom's Storage   Ambipom's Storage Emptyvr okt 23, 2009 7:15 pm

Levy liep richting Ambipom's storage. "Hier ben ik dan!" Zei levy blij. Levy bekeek de storage. Ambipom was druk bezig. Ambipom draaide zich om, en keek naar Levy. "Kan ik je helpen?" Zei de ambipom vriendelijk. "Ja, kun je ons helpen bij onze eerste missie?" Vroeg Levy. Levy had dit eerder gezien dus het werkte misschien. Ambipom knikte. "Túúúrlijk!" Ambipom pakte wat spullen. "Ik help nieuwe leden altijd!" zei ambipom. Ambipom gaf levy wat spullen mee. Een paar appels, bessen, sjaaltjes, strikjes, en banden voor om je hoofd. "Dit was het weer!" Zei Ambipom. "Veel succes op je eerste missie!" Riep ambipom nog. Levy vertrok naar de Mt. Cloud om daar te wachten op Achi en Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ambipom's Storage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Parola :: Valora Town :: De Winkels-
Ga naar: